Na pitanje je li osobno zaposlio novog ravnatelja za istraživanje zrakoplovnih nesreća, Hajdaš Dončić kaže da ga “poznaje, ali nikako ne može utjecati na izbor”
Iza kamere: Kako se kod nas u Hrvatskoj izabiru ravnatelji
U najvećoj zrakoplovnoj nesreći u hrvatskoj povijesti, 10. rujna 1976. godine, iznad Zagreba su se sudarila dva putnička zrakoplova. Poginulo je 167 ljudi. Istraga je utvrdila pogrešku 28-godišnjega kontrolora leta u tornju zračne luke Zagreb. Utvrđene su i pogreške u proceduri kod oba pilota. Kontrolor je osuđen prvo na sedam godina zatvora, a zatim mu je kazna prepolovljena. Jer je istraga pokazala da mu je to bio treći dan zaredom u kojem je radio smjene od po 12 sati??!! Zrakoplovni istražitelji su utvrdili i kako se nesreća dogodila zbog tri stotinke sekunde.
Ovih je dana imenovan novi ravnatelj Agencije za istraživanje zrakoplovnih nesreća. Do imenovanja je bio ni manje ni više nego voditelj održavanja u tvornici Valoviti papir - Dunapack. U životopisu je napisao da je bio procjenitelj štete vozila i radnih strojeva za Croatia osiguranje?? Najveći dokaz stručnosti je informacija prema kojoj je tajnik Zagorskog aerokluba.
U Zagorju, naime, postoji i zrakoplovni aerodrom. No prema riječima direktorice, taj aerodrom ne može ništa naplatiti - jer nema što ponuditi. Ali triput mjesečno se kosi trava i uklanjaju krtičnjaci, što košta - 60.000 kuna. Na pitanje je li on osobno zaposlio novog ravnatelja za istraživanje zrakoplovnih nesreća Bojana Šenjuga, ministar Siniša Hajdaš Dončić odgovara kako ga “poznaje, ali nikako ne može utjecati na izbor”. Imamo za ministra dodatno pitanje: Bi li on sletio na pistu Krapinsko-zagorskog aerodroma zrakoplovom kojim pilotira novi ravnatelj te agencije? I zna li da je od 1950. godine do danas na hrvatskom tlu bilo 170 zrakoplovnih nesreća, u kojima je poginulo 450 ljudi?