Čelnik Meteor grupe, u čijem su sastavu Badel 1862, Labud te Vinoplod, kaže da je kupovanje onoga što se proizvodi u našim pogonima i na poljima izraz društvene odgovornosti, pa i domoljublja
'Kada kupujemo domaće, to je i ekološki jer manje zagađujemo'
Ove su okolnosti potvrdile da je očuvanje domaće proizvodnje i jačanje hrvatskog gospodarstva zaista strateški interes. Upravo takvo razmišljanje je i vodilo Meteor Grupu u inicijativama oporavka i revitalizacije domaće industrije. Naš primjer pokazuje da je to itekako moguće. Imali smo znanje i resurse s kojima smo u vrlo kratkom roku oporavili tvrtke koje su dugi niz godina bile u problemima, zagrebački Labud i Badel 1862, a isto ponavljamo i sa šibenskim Vinoplodom. Zahvaljujući tome danas u pogonima Labuda u Zagrebu i Meteora u Đakovu u tri smjene proizvodimo dezinfekcijska sredstva koja odlaze u bolnice, domove zdravlja, domove za starije i nemoćne, u trgovačke lance i proizvodne pogone, i pomažu u zaštiti svih onih koji su na prvoj liniji borbe s koronavirusom ili svojim radom osiguravaju da imamo sve što je potrebno za život i poslovanje u ovim uvjetima.
Govori nam to Darko Knez, predsjednik Uprave Meteor Grupe, koji se uključio u kampanju koju je pokrenula Styria Media Group 'Budite heroji koje Hrvatska treba'. Pridružujući se serijalu razgovora, koji vodimo s čelnicima najvećih kompanija u Hrvatskoj, kaže kako Hrvatska još uvijek ima proizvodne kompanije s dugom tradicijom, iako su, nažalost mnoge izgubljene.
- To su kompanije bogatim znanjem i vrijednim brendovima koje treba čuvati, oporavljati i podržavati u interesu svih nas i našeg društva. Nažalost, nisu toga uvijek svi bili svjesni, ali sada je ova situacija i njima, slikovito rečeno, otvorila oči. Slažem se da je kupovina domaćih proizvoda, svega onoga što se proizvodi ovdje u našim, hrvatskim pogonima, na našim poljima, izraz društvene odgovornosti pa i domoljublja. To je uostalom i odraz ekološke osviještenosti jer kraći dobavni lanac rezultira i manjim zagađenjem okoliša. A naši hrvatski proizvodi ravnopravni su s vodećim svjetskim brendovima, često i kvalitetniji, samo nemaju tako snažnu promociju - kaže naš sugovornik.
Nastavlja kako svaka kriza donosi mnogo negativnih stvari, ali i neke pozitivne ishode. Uvjeren je da ćemo iz korona krize, koja je potaknula recesiju, rezultirati time da se potrošači okrenu domaćim, lokalnim proizvodima. Također, nada se kako će se i unutar poslovnog sektora ojačati suradnja s domaćim dobavljačima.
- O važnosti komunikacije s potrošačima i promocije ne treba uopće raspravljati, a mi mislimo da je komunikacija još važnija u ovakvim kriznim okolnostima. Mi smo zato sada pojačali naše aktivnosti na tom području. Želimo da naši sugrađani, naši partneri, naši zaposlenici i drugi, znaju što i kako radimo u ovim teškim vremenima. Borimo se zajedno s njima, pomažemo zajednici, čuvamo radna mjesta, štitimo naše zaposlenike i pomažemo našim proizvodima u zaštiti svih drugih, i na radim mjestima i u domovima - kaže Knez.