Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

ve
Onaj osjećaj kad ne radi net pa prije nego zoveš SZK ugasiš i upališ iz struje, napraviš factory reset, ponovo spojiš sve na svojoj kućnoj parici da otkloniš kvar ako postoji na kućnoj instalaciji, nazoveš susjeda da se uvjeriš da li je kvar samo kod tebe ili i kod drugih, i ne uspiješ. Nakon toga zoveš Službu za korisnike na 0800 čekaš pol h i javi se neka Mihaela za koji po glasu već vidiš da od tehnike jedino zna upalit TV na daljinski i ona ti kaže: ok sada ćemo resetirati ruter. I onda te pita da li sada internet radi, ti već živčano naravno da ne radi! A ona onda ćemo prijaviti kvar pa će netko doći u sljedećih 365 dana to vidjeti.
Dk
A onda ako si to sve već napravio prije nego nazoveš SZK, odma na početku razgovora kažeš što si sve napravio i pokažeš da se očito razumiješ u to sve više od p Prikaži još ↓
You Are A Towel!
ako pokazes da se razumijes u to, i da si sam dobar dio stvari pokusao, oni krenu s "prociscavanjem linije". ja umrem od smijeha svaki put kad mi to izvale. jbt Prikaži još ↓
Dk
Ma znam, nitko ih ne voli zvati, ali vjerujem da oni mogu samo napraviti reset linije sa njihove strane i još neke sitnice i ako to ne pomogne onda moraju prija Prikaži još ↓
You Are A Towel!
ma naravno. oni imaju 2 - 3 opcije za odraditi. sve ostalo rijese tehnicari na licu mjesta. na svu srecu oni se kuze u posao, bar ovi sto sam ih upoznao u osije Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .