Ne, ne, ne i ne. Kakva vrazja informatika ili eventualno kemija, fizika, strojarstvo, biologija, matematika,,,,,,,,,,i druge bedastoce?? Satnicu vjeronauka treb
a povecati. I da bude obavezan predmet a ne samo izborni. Jer samo dragi Bog, Isus Krist, sveta Bogorodica, duh sveti, svi andjeli i sveci, mogu 90% (i vise mozda) hrvatskih ucenika i studenata pomoci i da nakon sto maturiraju ili diplomiraju, nadju posao u Hrvatskoj.
Prikaži još ↓
rk
ri_ko_k_sni_123
27.8.2017.
Odustani
U 2017.godini. Napredni smo, nema sta.
John Doe Jr.
27.8.2017.
Odustani
sad će preduzeće ministra krstičevića opskrbiti škole "povoljnim" kompjuterima
šk
škver
27.8.2017.
Odustani
To je dobro jer na žalost neka djeca nemaju niti računala niti obrazovane roditelje da ih poduče!
Dk
Deaktivirani korisnik
27.8.2017.
Odustani
Debelo ste zakasnili.Dok se vi smislite osobna racunala ce otici u povjest.Trebali ste informatiku uvesti na svaki predmet i u svaku ucionicu prije nekih 20 god
ina.Sad bi vi "uvodili" nesto.Mislite si "kak smo pametni".Niste pametni.Nemate mozga niti vas je briga.Sad bi pet do 12 uvodili nesto sto je debelo zastarjelo.Za par godina ce mobiteli biti glavna vrsta racunala.Sta cete onda poducavati?Osobna stolna racunala?
Prikaži još ↓
Blackstarxx
27.8.2017.
Odustani
Bolje nego vjeronauk...
Anarhosindikalist
28.8.2017.
Odustani
Mda..., a koga vraga će do 5. razreda raditi dječurlija koja već u predškolskoj dobi znaju o informatici više od ovih nastavnika. Pretjerujem, naravno, ali ne p
reviše.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
27.8.2017.
Odustani
Da da, dok sad djeca sa 4-5 god vec znaju vecinu o pametnim mobitelima i kucnim racunalima,bilo bi bolje da obvezu informatike uvedete tamo sa navrsenih 16-17 g
od,bice vam jeftinije,ostace vam love u proracunu za spas dragog tate todorica,, a ni na vlasti tad vise necete bit..)))
Prikaži još ↓
wi
wisefool
27.8.2017.
Odustani
S ovim kasnite 20 godina. Ono što bi se učilo na informatici klinci danas već znaju. Bolje bi bilo učiti osnove programiranja. Ali nije ni toliko bitan koji pre
dmet se uči već kako. Npr. lektira za osnovnu školu je dosadna do zla boga, često na nerazumljivom starohrvatskom kao da djeci žele zgaditi čitanje. U matematici se premalo modelira i postavljaju problemski zadaci, već samo teorija. Učenici znaju operativno nešto izračunati ali se slabo snalaze kad im se postavi tekstualni zadatak gdje trebaju sami zaključiti što trebaju računati. Na tehničkom često učenici za cijelo svoje školovanje ne naprave jedan strujni krug, ili nešto zašarafe. U nastavi kemije se rijetko obavljaju pokusi u suradnji sa učenicima osim možda u većim gradovima. Nauči se biologija a ne znaju razlikovati bukvu od hrasta ili ne bi prepoznali šta je šta u vrtu dok nema ploda. Povijest je često samo nabrajanje dogadjaja i godina, i prilično je dosadna sa premalo profesora koji se koncentriraju na uzroke i posljedice tih dogadjaja, što ne stignu zbog loše napravljenog programa. Strani jezici se isto uče na krivi način, bez dovoljne medjusobne komunikacije na tom jeziku, već se svodi samo na prevodjenje teksta, učenje riječi i gramatike. Nama ne treba kvizaško znanje. Treba se shvatit da se ne uči reda radi, niti za to da dobiješ diplomu, već da naučeno bude primjenjivo u praksi. Osim toga sa više praktičnih sadržaja u nastavi gradivo će biti zanimljivije učenicima i potaknuti ih na buduće obrazovanje.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .