Skupi su, nedostatnog dometa, nema punionica, teško je doći do poticaja, kako ga puniti ako stanuješ u stanu bez garaže i slično. Za sada su namijenjeni jedino eliti koja ih dobavlja kao drugi ili treći auto u porodici. U Hrvatskoj će još dugo biti tako.
Dk
Deaktivirani korisnik
17.6.2019.
Odustani
Točno tako kako kažeš, a poticaji su priča za sebe, razgrabe se za par minuta. Tako da ne stoje tvrdnje da Hrvati ne kupuju električna vozila. Kupuju, ali nisu
ludi trošiti novce za nešto što još ne funkcionira kako bi trebalo.
Prikaži još ↓
pn
ptica neznalica
17.6.2019.
Odustani
A upitno je i da li manje zagađuju okoliš.
Dk
Deaktivirani korisnik
17.6.2019.
Odustani
Kad sve uzmeš u obzir razlika u zagađenju između konvencionalnog u emv-a je puno manja nego što se misli ...
La
Latz
17.6.2019.
Odustani
@ptica neznalica: - ovisi o izvoru struje i tehnologiji recikliranja baterija - u razvoj obje stvari se sve više ulaže, dijelom i zbog polakog prelaska na elekt
rične automobile. Što više počnu dominirati kao korišteno prijevozno sredstvo razvoj će se sve više ubrzavati sve većim ulaganjima. Ovo je tek početak pa se ni mreža ni kapaciteti ne mogu baš još direktno uspoređivati s tehnologijom koja se propagirala i razvijala preko 100 godina. Samo nek napreduje.
Prikaži još ↓
ka
kaius
17.6.2019.
Odustani
mah,kod nas če brzo nešto izmislit i za one sa elektr. autima čim ih bude malo više da uzimaju pare. zašto oni npr koji stavljaju plin i manje zagađuju moraju p
latiti kod registracije više samo zato jer ga imaju.to je mali primjer ali mnogo govori o tome kolika je briga za okoliš.
Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
17.6.2019.
Odustani
Nema tu nikakve brige za okoliš. Nedavno se moglo pročitati da jedan kruzer godišnje zagadi zrak kao milijun automobila, da ispusti 3,8 milijuna litara otpadnih
voda i slično. Usput, kada se gosti sa kruzera sjate u grad zagađuju sve oko sebe, a troše minimalno. Usput je dodano da Hrvatska od kruzera zaradi 53 milijuna eura, a saniranje ekoloških šteta izazvanih turizmom koštaju 338 milijuna eura. Dakle, čemu onda takav turizam služi?
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
17.6.2019.
Odustani
To da su skupi je relativan pojam, skupi su za one koji ce u 10 godina s autom napraviti do 100k km. Dok s druge strane ljudi koji su non stop na cesti i koji k
roz 10-15 godina naprave 400-500 tisuca km, ustede su zapravo nevjerojatne. Mogu ti to reci iz prve ruke jer sam sa svojim mercedesom napravio pola milijuna km u 15 godina, svaki kilometar sam platio u prosjeku 1kn, znaci ostavio sam pola milijuna samo za gorivo, plus auto koji je kostao negdje oko 450 tisuca kuna, plus servisi, ulja i filteri, ajme majko. Tako da po tome ispada da su elektricni auti vec sad za dobar dio ljudi daleko isplativija i bolja kupovina! Glavni uvjet je da se s autom konstantno vozis.
Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
18.6.2019.
Odustani
TechExpert, - prvo, koji prosječni Hrvat radi 100000 godišnje? Niti taksijaneri, drugo - set baterija koje treba promijeniti nakon nekog vremena je valjda 1/4 a
ko ne i 1/3 cijene auta, treće - onaj tko radi "tvoju" kilometražu mora barem svaki drugi dan biti negdje neštekan jer ljudi se ne voze samo oko svog kvarta nego i putuju, četvrto - što znači ušteda kroz 10 godina? Ako ti je do štednje nemoj imati nikakav auto. Nabavi bicikl, jedi jogurt, zimi se grij, a ljeti hladi po šoping centrima. Umrijet ćeš sa velikom ušteđevinom za tvoje nasljednike (ako ih imaš) ili će sve što ostane iza tebe na svoje ime uknjižit država. Ako sve nabrojeno nije argument kupi si auto na struju i uživaj u jeftinoj vožnji.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .