Obavijesti
komentari
I po električnim automobilima Hrvatska je na europskom dnu
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Hiroo_Onoda
Skupi su, nedostatnog dometa, nema punionica, teško je doći do poticaja, kako ga puniti ako stanuješ u stanu bez garaže i slično. Za sada su namijenjeni jedino eliti koja ih dobavlja kao drugi ili treći auto u porodici. U Hrvatskoj će još dugo biti tako.
Dk
Točno tako kako kažeš, a poticaji su priča za sebe, razgrabe se za par minuta. Tako da ne stoje tvrdnje da Hrvati ne kupuju električna vozila. Kupuju, ali nisu Prikaži još ↓
pn
A upitno je i da li manje zagađuju okoliš.
Dk
Kad sve uzmeš u obzir razlika u zagađenju između konvencionalnog u emv-a je puno manja nego što se misli ...
La
@ptica neznalica: - ovisi o izvoru struje i tehnologiji recikliranja baterija - u razvoj obje stvari se sve više ulaže, dijelom i zbog polakog prelaska na elekt Prikaži još ↓
ka
mah,kod nas če brzo nešto izmislit i za one sa elektr. autima čim ih bude malo više da uzimaju pare. zašto oni npr koji stavljaju plin i manje zagađuju moraju p Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
Nema tu nikakve brige za okoliš. Nedavno se moglo pročitati da jedan kruzer godišnje zagadi zrak kao milijun automobila, da ispusti 3,8 milijuna litara otpadnih Prikaži još ↓
Te
To da su skupi je relativan pojam, skupi su za one koji ce u 10 godina s autom napraviti do 100k km. Dok s druge strane ljudi koji su non stop na cesti i koji k Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
TechExpert, - prvo, koji prosječni Hrvat radi 100000 godišnje? Niti taksijaneri, drugo - set baterija koje treba promijeniti nakon nekog vremena je valjda 1/4 a Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .