Kampanja #NEusamljenosti usmjerena je na ohrabrivanje građana na akcije kojima će otkloniti osjećaj izoliranosti kod sebe i drugih, a posebice se odnosi na osobe starije dobi
Grad Zagreb pokrenuo kampanju #NEusamljenosti
Zagrebački Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom pokrenuo je kampanju #NEusamljenosti radi suzbijanja osjećaja usamljenosti i izolacije kod starijih građana Zagreba.
Kampanja #NEusamljenosti usmjerena je na ohrabrivanje građana na akcije kojima će otkloniti osjećaj izoliranosti kod sebe i drugih, a posebice se odnosi na osobe starije dobi, priopćeno je iz Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom.
Grad Zagreb kampanju je pokrenuo u povodu obilježavanja Međunarodnog dana ljudskih prava, 10. prosinca, u suradnji sa Zakladom „Zajednički put“, Domom za djecu i odrasle žrtvama nasilja u obitelji “Duga – Zagreb” i udrugom Mirna Zona.
Oni su razvili ohrabrujuće poruke, vizuale, koji crtežima u vedrim tonovima i prizorima iz svakodnevnog života prenose jednostavnu, ali snažnu poruku: malim gestama možemo napraviti veliku razliku te motiviraju na komunikaciju.
Idućih će se tjedana vizuali s popratnim tekstovima koji potiču građane na telefoniranje obitelji, odlazak u trgovinu za susjeda i srdačno ophođenje sa sugrađanima biti na web stranicama i društvenim mrežama gradskih ustanova i organizacija civilnog društva.
Osim u online prostoru, poruke će građani moći čitati i na displejima ZET-ovih vozila, kao i na plakatima u domovima za starije osobe u nadležnosti Grada Zagreba.
"A pozitivne posljedice ove male akcije ne moraju uopće ostati male – na nama je svima da znakovima pažnje djelujemo i u vlastitoj okolini", poručila je pročelnica Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Romana Galić.
Iz Gradskog ureda kažu da su na oblikovanje kampanje utjecale spoznaje i zaključci dobiveni tijekom proteklog kriznog razdoblja.
"Način na koji gledamo na usamljenost značajno je izmijenjen tijekom pandemijskog iskustva i to je upravo ono na što želimo ukazati. Pandemija nam je svima približila usamljenost kao fenomen i omogućila da se identificiramo i solidariziramo s onima koji se osjećaju izoliranima", poručili su.
Ističu kako usamljenost, posebice u pandemiji, nije problem samo starijih osoba, nego se može pojaviti u bilo kojoj životnoj fazi.
"Upravo na male komunikacijske akcije želi potaknuti ova kampanja s ohrabrujućim porukama #NeMorateBitiSami i #MaliZnakoviPaznje", rekla je Galić.