Obavijesti

Tech

Komentari 54

Gozba za bogataše: Ovo je 10 najskupljih novih automobila

Gozba za bogataše: Ovo je 10 najskupljih novih automobila
11

Pred nama je ekonomska kriza no bogate to ne brine previše. Interes za ekstremno skupe automobile i dalje je velik. Donosimo popis deset najskupljih koji su već proizvedeni ili će uskoro u proizvodnju

Pomama milijardera za skupim stvarima nema granice. Jahte, stanovi, vile i privatni zrakoplovi se kupuju bez da se pita za cijenu. Kad neki milijarder potroši 100 milijuna na zrakoplov ili jahtu to više i nije senzacija. Zato ne čudi da su i za automobile spremni dati milijune, premda je očito da ti automobili u praksi ne vrijede ni približno toliko. Ono što ih čini skupima nije njihova 'svemirska' tehnologija već ekskluzivnost. Proizvode se u malim serijama ili su čak unikati. I teško da će 'običan smrtnik' neki od ovih automobila ikada vidjeti na cesti. Vlasnici ih uglavnom kupuju kao svojevrsnu investiciju kojoj će vrijednost zbog ekskluzivnosti bez sumnje rasti. Tako najskuplji auti današnjice većinu vremena provode u garažama, rijetke možete povremeno vidjeti na nekim izložbama, a samo nekoliko ih se na kraju provoza po cesti, u normalnom prometu. 

Ovo je lista deset najskupljih novih automobila koji su ikada proizvedeni ili će uskoro početi njihova proizvodnja. Navedena cijena u eurima je bez davanja, a cijena u kunama je iznos koliko bi automobil stajao u Hrvatskoj s plaćenom trošarinom i porezom. 

10. Lamborghini Sian - 3,3 milijuna eura (37,1 milijuna kuna)

Zasnovan je na mnogo jeftinijem Aventadoru SVJ, no ovo je prvi Lamborghini s mild hibridnom tehnologijom. Ima 830 KS što ga čini najsnažnijim Lamborghinijem u povijesti. Proizvest će samo 63 primjeraka.

9 Bugatti Chiron Super Sport 300+ - 3,5 milijuna eura (39,4 milijuna kuna)

Naziv 300 + znači da je auto sposoban pojuriti brže od 300 milja na sat ili 482 km/h, a na testiranjima je već postigao više od 490 km/h. Ima 1600 KS, a proizvest će 30 primjeraka čija brzina će biti ograničena na 440 km/h. 

8. Lamborghini Veneno - 4,1 milijuna eura (46 milijuna kuna)

Dialoge - Das Audi-Technologiemagazin 2/2013

Lamborghini je 2014. i 2015 proizveo samo 14 primjeraka Venena koji je baziran na nemjerljivo jeftinijem Aventadoru. Proizvodili su kabriolete i coupe verzije, a cijena je ovisno o opremi bila oko 4,1 milijuna eura. Auto snažan 750 KS je najskuplji novi Lamborghini u povijesti. 

7. Koenigsegg CCXR Trevita - 4,4 milijuna Eura (49,4 milijuna kuna)

Švedski proizvođač je planirao proizvesti tri primjerka ovog automobila, no 2010. kad je proizvodnja stala iz tvornice su izašla samo dva. Proizvođač se pravdao da je metoda proizvodnje karoserije od karbonskih vlakana s dijamantima (da, dijamantima) previše komplicirana, no interes za izuzetno skupi auto od tada još prilično nepoznatog proizvođača bio nizak. Ima 1018 KS i može pojuriti brže od 410 km/h. 

6. Pagani Imola  - 4,9 milijuna eura (55 milijuna kuna)

Auto koji bi se trebao početi proizvoditi ove ili iduće godine ima 840 KS i najsnažniji je Pagani u povijesti. Ima vrhunsku aerodinamiku, a na trkaćoj bi stazi trebao biti jedan od najbržih superautomobila. Proizvest će samo pet primjeraka. 

5. Bugatti Divo - 5 milijuna eura (56,1 milijuna kuna)

Auto je baziran na Chironu, ima 1500 KS, no karoserija je nanovo dizajnirana, a masa smanjena za oko 40 kilograma. Na stazi je osjetno brži od Chirona, a ekskluzivu mu jamči broj primjeraka koji će se proizvesti - samo 40. 

4. Maybach Exelero - 7,3 milijuna eura (81,7 milijuna kuna)

Jedini proizvedeni primjerak kupila je gumarska grupacija Fulda radi testiranja guma, i što je važnije promocije tvrtke. Auto je proizveden 2004. i zasnovan na luksuznoj limuzini Maybach 57, ima 694 KS i juri 350 km/h. Fulda je auto kasnije prodala, mijenjao je vlasnike, a moglo ga se vidjeti po izložbama, u rukama novinara, čak i u glazbenim spotovima. 

3. Bugatti Centodieci - 8 milijuna eura (89,5 milijuna kuna)

Bugatti je ovaj auto prikazao prošle godine na  Pebble Beachu, da bi obilježili 100 godina marke. Tek 2022. proizvest će deset primjeraka, a ispod karoserije je tehnika Chirona sa 1600 KS.

2. Rolls Royce Sweptail - 11,6 milijuna eura (129,6 milijuna kuna)

Godine 2017. proizveden je samo jedan primjerak po posebnim specifikacijama kupca koje je ostao tajan. Mnogi detalji kao i tehnički podaci su tajna, no zna se da je pod karoserijom tehnologija Phantoma. Najskuplji je na listi, no stavili smo ga na drugo mjesto jer njegova cijena je samo predmet procjena. Za razliku od cijena ostalih auta na listi proizvođač nikad nije htio objaviti ili potvrditi navodnu cijenu. 

1. Bugatti La Voiture Noire - 11 milijuna eura (122,9 milijuna kuna)

Ovo je službeno najskuplji novi auto u povijesti. Proizveden je prošle godine i odmah prodan, a procurile su se glasine da je kupac sam Cristiano Ronaldo što je kasnije demantirano. Kupac se i dalje ne zna no zna se da ova moderna interpretacija legendarnog  Atlantica koristi tehnologiju Chirona i ima 1500 KS.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 54
Jako mudro: Psihijatar otkrio 12 pravila za sretniji i ljepši život
POSLUŠAJTE IH

Jako mudro: Psihijatar otkrio 12 pravila za sretniji i ljepši život

Jungova učenja nas pozivaju na unutarnju refleksiju, samospoznaju i prihvaćanje. Njegova mudrost ostaje relevantna i danas, jer nas podsjeća da je istinski smisao ravnoteži te razumijevanju sebe i drugih
Vanga je prorekla sve, čak i kad će svijet završiti: Ovo su savjeti i upozorenja koja je ostavila...
MISTIČNA SLIJEPA PROROČICA

Vanga je prorekla sve, čak i kad će svijet završiti: Ovo su savjeti i upozorenja koja je ostavila...

Proučavala je ljude koji su joj dolazili na 'konzultacije', u njenom društvu su navodno bili razni svjetski moćnici, stručnjaci za Vangu govore kako ih je mogla sve 'pročitati kao knjigu'...
Metličić za 24sata: Nismo više top reprezentacija, a klubovi su nam postali čista rekreacija...
EKSKLUZIVNO

Metličić za 24sata: Nismo više top reprezentacija, a klubovi su nam postali čista rekreacija...

Za Sigurdssona je dobro da ne poznaje jezik pa ne čita kritike. Bio sam pomoćnik izbornika i bilo je baš gadno... Prvi put imamo dva golmana svjetske klase, ne shvaćam Cindrićev problem...