Dizajner stavlja svoje ime ne samo na odjeću, već i na ostatak carstva kojeg je vlasnik, a uključuje namještaj, knjižnice, restorane i hotele, stoga se može reći da je brend prisutan u svim lifestyle nišama
Giorgio Armani: Korona virus nas je natjerao da otvorimo oči
Giorgio Armani kao mladić je studirao medicinu te je od samih početaka pandemije ovaj virus shvatio vrlo ozbiljno.
Među prvima je slavni 86-godišnji autor odustao od revije te sada ističe kako smo shvatili koliko je moda išla prebrzo, s velikom proizvodnjom i glamuroznim predstavljanjima. Smatra da nas je virus natjerao da otvorimo oči, izjavio je za Vogue.
POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
Također je među prvima krenuo s donacijama i financijskim injekcijama za talijanski zdravstveni sustav i tamošnje bolnice.
Ovih dana ozbiljno razmišlja o budućnosti brenda, ponosan je da je kompanija privatna, za razliku od mnogih drugih koje su u vlasništvu velikih modnih firmi, poput Keringa i LVMH-a.
Armani je jedna od rijetkih kompanija koja i dalje predstavlja Italiju u svijetu mode, pošto je u vlasništvu samog autora.
Mnogi brendovi s godinama su prodani velikim firmama koje portfelju nude niz imena.
Kad se povuče iz mode, o čemu za sada još ne razmišlja, šefica kompanije postat će njegova nećakinja, Roberta Armani.
Ovaj Talijan dekadama potpisuje uspješne kolekcije te je simbol klasike naših susjeda, poznate i cijenjene u čitavom svijetu.
Još u osamdesetima je promijenio svijet poslovnog odijevanja te s godinama širio kolekcije i biznis, da bi danas njegov brend bio jedan od najmoćnijih na svijetu.