Igra 'Honor of Kings' u prosjeku ima oko 100 milijuna korisnika dnevno, a čak 95 posto njih čini kinesko stanovništvo, što znači da je vrlo moćna na tamošnjem tržištu
Burberry je radi kritike 'izbačen' iz igrice koja je veliki hit u Kini
Čak 10 posto Kineza svakodnevno provodi vrijeme u igri 'Honor of Kings', gdje je svoje virtualne proizvode donedavno imao i slavni brend Burberry.
No nakon sugestije da je pamuk iz regije Xinjiang kontroverzan te da ga zato ta britanska modna kuća ne koristi, igrači su se pobunili te utjecali na potpuno uklanjanje brenda s platforme, piše Jing daily.
POGLEDAJTE VIDEO: Tenisice od konoplje i kukuruza
Pokretanje videa...
Svijet igara i moda već neko vrijeme lijepo surađuju, mnogi brendovi pronalaze puteve do publike na raznim igraćim platformama.
Prodaju kreacije i modne detalje za pravi novac te nude svojim obožavateljima virtualne predmete po povoljnijim cijenama nego što je to u realnosti.
Nedavno je Gucci ponudio na jednoj od online platformi, koja nudi mogućnost doživljavanja miješane realnosti, virtualne tenisice za stotinjak kuna.
Igre su odlična platforma za modne kuće, a jedna od takvih, koja djeluje već niz godina, je i Second Life, u kojoj svatko ima svog avatara. Tu ljudi kupuju virtualnu odjeću od realnih brendova za pravi novac.
Ovakvih će lifestyle hibrida biti sve više, jer sve smo češće online, na što je, naravno, utjecala i sama pandemija.