Zbog dugog čekanja u restoranu ljutiti posjetitelji su s kečapom napisali poruku na stolu, a drugi su umjesto napojnice ostavili pogrdne riječi
Dugo čekali poslugu pa ostavili poruku kečapom
Neke ugostitelje ne brine što se kaže da sretan kupac obavijesti pet prijatelja dok nesretan to podijeli s njih 20. Poznato je da je usmena predaja inače najbrže i najmoćnije sredstvo prenošenja informacija. Iz tog razloga bi se ova dva ugostiteljska objekta koja su pošteno razljutila kupce mogla zabrinuti. U Pittsburghu su gladni posjetitelji htjeli ručati, no nisu stigli ni do narudžbe. Nakon 30 minuta čekanja izgubili su živce te su s bocom kečapa napisali na stol "čekali smo 30 minuta, no nema posluge". Drugi slučaj dogodio se u Kansas Cityju gdje je iznimno neljubazna konobarica bila uvrijeđena što nije dobila napojnicu. Par koji je poslužila napisao je kratko objašnjenje "boo loša si" na račun gdje se inače piše iznos napojnice. - Možda su ovo malo pretjerani primjeri kako objasniti ljudima da rade svoj posao, no neki put očito ne ide drukčije - odgovorila je jedna konobarica na upit o cijeloj situaciji.