Obavijesti

News

Komentari 4

Dovršili tanker sad i grade novi. Plovi i na - 50 stupnjeva

Dovršili tanker sad i grade novi. Plovi i na - 50 stupnjeva
5

Zadatak trogirskih brodograditelja, pored opremanja i završetka gradnje, bio je osuvremeniti prvotni projekt prema kojem je brod građen, te ga uskladiti s današnjim propisima i standardima

Brodotrogir je isporučio tanker "Dvina Gulf" nakon dovršetka opremanja koji je domaćoj tvrtki donio 30 milijuna američkih dolara. Riječ je o isporuci jednog od dva ugovorena broda za ruski konzorcij Viterlef Management Limited. 

 - Ovaj tanker duljine 183 m i širine 32,2 m, namijenjen je za prijevoz kemijskih i naftnih proizvoda težine 45,000 metričkih tona u 20 tankova. Trup broda izgrađen je prije desetak godina u brodogradilištu «Sevmash» u oblasti Arkhangelska na sjeveru Ruske Federacije, a prema projektu norveškog naručitelja,  jednog od najvećih vlasnika kemijskih tankera na svijetu. Pri dolasku u naš škver bio  je  djelomično opremljen. Imao je glavni pogonski stroj, pomoćne motore i još  ponešto dodatne opreme - doznajemo iz Brodotrogira.

Zadatak trogirskih brodograditelja, pored opremanja i završetka gradnje, bio je osuvremeniti prvotni projekt prema kojem je brod građen, te ga uskladiti s današnjim propisima i standardima. Primopredajni protokol potpisao je u ime naručitelja Sergey Neklyudov, jedan od direktora iz Ruske Federacije, a u ime Hrvatske Brodogradnje Trogir direktor Mateo Tramontana.

・ Brodotrogir u svom brodogradilištu dovršava gradnju i drugog tankera Novogradnje 339 iz ove serije za istog naručitelja. I on je kao i ovaj prvi brod djelomično izgrađen te opremljen u brodogradilištu «Sevmash» - poručili su iz trogirskog škvera.

・ Dodajmo da se na navozima u Trogiru gradi i prednji dio arktičkog tankera – ledolomca nosivosti 44,000 metričkih tona koji će se spajati s ostatkom broda u Finskoj. Njime će se ploviti sjevernim morima te će moći djelovati i pri  temperaturama do  -50°C. 

・ Prednji dio arktičkog tankera bit će dug 167m, dok će ukupna dužina broda kad se spoji u Finskoj biti 220 metara. Projekt arktičkog tankera  za djelatnike trogirskog brodogradilišta, predstavlja veliki izazov u konstrukcijskim rješenjima, izboru materijala, tehnologiji zavarivanja te i u samoj izvedbi zavarenih spojeva. Po prvi put se zavaruju jako debeli limovi visoke čvrstoće koji se do sada u škveru nisu zavarivali. Radi se s materijalima koje nitko do sada u Hrvatskoj nije koristio ili bar ne u ovolikoj mjeri – kazala je Ivana Mitar iz Brodotrogira.

Za ovaj tanker koji bi trebao biti dovršen iduće godine, ne treba pratnja posebnog ledolomca jer će biti u stanju ploviti u uvjetima kada je led debljine i do 2,5 metra i kroz čitavu godinu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
FOTO A1 potpuno zatvorena kod Sv. Roka, do Dalmacije nema pravca za kamione s prikolicom
UŽIVO: STANJE NA CESTAMA

FOTO A1 potpuno zatvorena kod Sv. Roka, do Dalmacije nema pravca za kamione s prikolicom

DHMZ je izdao upozorenja za cijelu zemlju. Na kopnu su izdali žuta upozorenja zbog jakog vjetra te kiše i  grmljavinskog nevremena, a na moru narančasto zbog jakog vjetra
Potres u BiH, osjetio se i diljem Hrvatske: 'Pošteno je zdrmalo'
EPICENTAR 3,5

Potres u BiH, osjetio se i diljem Hrvatske: 'Pošteno je zdrmalo'

Zaredali su se i komentari s juga Hrvatske. Navode kako se u Imotskom, Makarskoj i drugim mjestima jako osjetio potres...