Druga reinkarnacija Bube pun je pogodak. Ne samo da je dizajn puno pogođeniji, nego je Buba utjelovila i kvalitete originala šarmantnost, praktičnosti i pristupačnost
Dostojan nasljednik VW ikone: Nova Buba pun je pogodak
Nova Buba jedan je od najugodnijih noviteta koje je Volkswagen predstavio u proteklih nekoliko godina. Automobilu prepoznatljivog dizajna, istinskoj ikoni 20 stoljeća, konačno je vraćen stari sjaj popraćen duhom modernosti i snažnog imidža. Upravo ono što je New Beetleu nedostajalo - karizma prošlosti. Ovim modelom Volkswagen se vraća korijenima.
Vidljivo je to već pri prvom pogledu na automobil. Unatoč robusnijem i dinamičnijem dizajnu nova Buba neodoljivo podsjeća na svoju slavnu prethodnicu. Upravo je novopronađen stil zaslužan za pozitivne reakcije muškog dijela kupaca, važan element koji je izostao u slučaju New Beetlea.Koliko su u Volkswagenu ponosni na slavnu povijest ovog modela dokazuje i uređenje interijera u kojemu je svega nekoliko detalja preuzeto iz drugih kućnih modela. Buba nastoji biti jedinstvena i to joj svakako polazi za rukom. Jednostavna i elegantna armaturna ploča s diskretno ukomponiranim nazivom modela detalj je koji daje pečat snažnom karakteru koji se osjeća već pri samom sjedanju za upravljač. Osim napretka po pitanju materijala i kvalitete završne obrade veliki napredak učinjen je i u pogledu praktičnosti, ali i prostranosti.
Unutrašnjost nove Bube tako pruža obilje prostora za dvoje, te sasvim dovoljno za četvero putnika. Volumen prtljažnika sada je isti kao kod Golfa i u potpunosti će zadovoljiti potrebe mlade obitelji. Nova Buba podjednako oduševljava i u vožnji. Unatoč tvrđe podešenom ovjesu upijanje neravnina na visokoj je razini, a stabilnost automobila prilikom dinamičnije vožnje rijetko je kada narušena. Minus upućujemo tek glomaznim i masivnim vratima koja otežavaju izlazak.
Uglađen i štedljiv 1.2 motor
Moderan benzinac s turbo punjačem iz malenog obujma razvija 105 KS. Karakteriziraju ga tih i miran rad, linearno razvijanje snage te brz odaziv na gas. Na testu smo prosječno trošili tek 6,5 l/100 km.
Prtljažnik i cijena kao kod Golfa
Nova Buba ne samo da posprema istu količinu prtljage, nego ima i istu cijenu kao Golf. Isto opremljen Golf s istim motorom stoji točno koliko i nova Buba što će zasigurno mnoge kupce staviti pred veliku dilemu.
VW Beetle 1.2 TSI
masa: 1349 kg
dimenzije: 427x180x148cm
obujam: 1197 ccm
snaga: 77 kW/105 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 10,9 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 5,9 l /100 km
cijena: 157.110 kuna (testni model) 145.620 kuna (bez doplata)
konkurencija: Mini Clubman, Opel Astra, Ford Focus, Renault Mégane
PLUS: dobro pogođen dizajn, imidž, performanse, vozne karakteristike, uređenje interijera, niska potrošnja, preglednost, ugodna vozačka pozicija, upravljivost
MINUS: velika vrata otežavaju izlazak, motor anemičan na niskim okretajima, mali kotači ne pristaju dizajnu