Ministrica kaže da postoje veliki otpori u akademskoj zajednici da se unaprjeđuju u poučavanju, te da će Ministarstvo s dva dokumenta utjecati na sveučilišta i učilišta da počnu obavezno primjenjivati bolonjske obveze
Divjak 'napala' sveučilišta: Njih se ne smije ni pitati što rade...
Autonomija sveučilišta znači prepoznati ono što znamo i što ne, a ne da radi tko što hoće, i da ih se pritom ne smije ni pitati što rade, kazala je ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak u utorak na Okruglom stolu o Bolonjskom procesu u zgradi ministarstva u Zagrebu.
Ministrica na Okruglom stolu predstavlja postignuća i izazove s kojima se suočava hrvatski sustav visokog obrazovanja u ostvarivanju ciljeva Bolonjskoga procesa, ali se osvrnula i na politike Ministarstva vezane uz istaknuta područja razvoja visokog obrazovanja.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Izvješće je pokazalo kako u Hrvatskoj tek 46 posto studenata misli da ih studij priprema za nacionalno tržište rada, a njih 26 posto smatra da ih priprema za međunarodno tržište - kazala je Divjak. Uz to, napomenula je kako samo jedna trećina studenata procjenjuje da ih profesori inspiriraju.
- Postoje veliki otpori u akademskoj zajednici da se unaprjeđuju u poučavanju - kazala je Divjak. Navela je kako je neutemeljena arogancija sveučilišnih profesora u poučavanju.
Napomenula je da će Ministarstvo s dva dokumenta utjecati na sveučilišta i učilišta da počnu obavezno primjenjivati bolonjske obaveze.