Kao da električni automobili (kojih je sve više) ne zagađuju na isti način, čak i puno više, pa se ipak potiče sve veća njihova proizvodnja i upotreba. Kada bi
u HR bilo recimo 100000 el.vozila (domaćih i vozila turista) i da se samo 10% ide istovremeno puniti preko prosječnog brzog punjača od 22 kW, oni bi povukli ukupno 220 MW, a to je trećina snage Krškog. Kako se el.auti moraju puniti praktično svaki dan, pa i više puta dnevno, koliko bi nam elektrana trebalo da podmire potrebu punjenja tih vozila? Koliko će novih i kakvih elektrana trebati kad se polovina svjetskog broja automobila zamijeni električnim? A oni se zamaraju potrošnjom struje računala...
Prikaži još ↓
Ma
MartyMystery
15.6.2019.
Odustani
Da ne govorimo o procesima i materijalima potrebnim za izradu snažnih baterija....koje opet nakon njihova isteka roka trajanja treba negdje deponirati ( recikl
irati se moze,a i to je jako skupo pa vjerujem da se to i neće bas raditi,između 50 i 60 % dijelova)-tako da su sveukupno el.vozila, možda ne veći,ali barem jednaki zagađivači okoliša kao i dizelaši
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .