Obavijesti

News

Komentari 44

Čitatelji su odlučili: Najviše povjerenja imaju u 24sata!

Čitatelji su odlučili: Najviše povjerenja imaju u 24sata!
3

Istraživanje Trusted Brands, časopisa Reader's Digest Hrvatske, pokazalo je da među dnevnim novinama čitatelji najviše vjeruju u 24sata

Istraživanje Trusted Brands, časopisa Reader's Digest Hrvatske, jedno je od najvećih istraživanja o povjerenju potrošaća prema robi široke potrošnje. I ove godine istraživanje je provedeno u medijskim kategorijama. Pokazalo se da među dnevnim novinama Hrvati najviše vjeruju 24sata. Povjerenje je 24sata iskazalo 28,1 posto ispitanih. Na drugom se mjestu nalazi Večernji list (26,1 posto), zatim Jutarnji (23,4 posto), Novi list (8,6 posto) te Slobodna Dalmacija (5,7 posto). 24sata je tako od Hrvata dobio prosječnu ocjenu 4,37, a ocjenjivao se izgled, kvaliteta, upotrebljivost i prihvatljivost cijene.  U kategoriji televizijske emisije pobijedio je Dnevnik HTV-a, a među radijskim postajama izabrana je Antena. U 37 kategorija proizvoda i usluga među pobjednicima su 22 domaće i 13 stranih robnih marki. Domaće robne marke pobjedile su tako i u kategoriji prehrane, gdje su vodeći Dukat, Franck, Kraš, Cedevita, Gavrilović i Ožujsko pivo, a među uslužnima su uvjerljivi pobjednici bili Konzum, Zagrebačka banka, Croatia Osiguranje, Generalturist, Vip i Ina. U Hrvatskoj se istraživanje Trusted Brands provodi od 2007. godine, a ovoga puta realizirala ga je Mediana Fides, a istraživanje podupire i Hrvatska gospodarska komora.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 44
Milanović: Naivci kao Primorac su opasni; Primorac: Ja nemam vlasnika, gospodine Milanoviću
POSLJEDNJI 'OKRŠAJ'

Milanović: Naivci kao Primorac su opasni; Primorac: Ja nemam vlasnika, gospodine Milanoviću

Sučeljavanje predsjedničkih kandidata na HRT-u trajat će oko 90 minuta