Obavijesti

Tech

Komentari 71

Bakić: 'Uz mikroračunala djeca uče bilo što, čak i vjeronauk'

Bakić: 'Uz mikroračunala djeca uče bilo što, čak i vjeronauk'
7

Zahvaljujući više od 80.000 micro:bitova, hrvatski učenici stječu dosad zapostavljene kompetencije poput algebarskog načina razmišljanja, o čemu će Nenad Bakić govoriti na najvećoj konferenciji o obrazovanju

Iako robotika nije za svakoga, digitalne tehnologije već sad neophodne su u velikom broju zanimanja, a uskoro će biti u gotovo svim zanimanjima, objašnjava Nenad Bakić. O važnosti robotike govorit će i 12. studenoga na konferenciji ‘Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska'.

Broj mjesta na konferenciji je ograničen. Prijavi svoj dolazak već danas!

Osnivač projekta Croatian Makers, pomoću kojeg u sve više škola ulazi učenje o naprednim tehnologijama, pojašnjava da je robotika atraktivna te je djeca upravo zbog toga vole.

Najprije u samostalnoj akciji 'STEM revolucija', a zatim u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja u 85% hrvatskih škola koje su se dobrovoljno javile projektu svi učenici 6. razreda dobili su po jedan primjerak mikroračunala, dok su njihovi profesori educirani za njihovo korištenje.

U međuvremenu je Varaždinska županija uvela programiranje za sve učenike nižih razreda uz pomoć micro:bita. U tim i drugim akcijama je u škole i knjižnice došlo više od 80.000 micro:bitova.

- Bitno je da djeca nauče programirati, ali još je važniji način razmišljanja koji će njime steći. Kod djece razvijamo kompetencije koje su dosad u hrvatskim školama bile zapostavljene, kao što su sposobnost suradnje, vještine komuniciranja, ali i algebarski način razmišljanja - kaže Bakić.

'Sve više djece treba logopeda, ali država za to nema sluha...'
'Sve više djece treba logopeda, ali država za to nema sluha...'

Poduzetnik ističe da su Šveđani od ove godine programiranje uveli kao obvezni predmet već u prve razrede osnovnih škola.

IRIM je Micro:bitove, objašnjava Bakić, odabrao upravo zbog njegove široke primjenjivosti.

- U tom trenutku smo imali robotičke edukacije u 360 škola – sad je to naraslo na 550 – ali je on zapravo služio samo djeci koju je to zanimalo.Tražili smo tehnologiju za potpunu demokratizaciju učenja digitalnih vještina, a micro:bit se iskristalizirao postavio kao idealan alat za to - ističe predsjednik IRIM-a. 

Za projekt Croatian Makers se, ističe, zainteresiralo i više od 2.000 nastavnika.

- Djeca danas nagib kosine mogu shvatiti tako da sami isprogramiraju svoj Micro:bit - pojašnjava Bakić jednu od primjena mikroračunala.

-  Educirali smo i 30 vjeroučitelja, a u projektu je sve više curica - zaključio je Bakić.

'Kamo ide moje dijete': Želimo jasne odgovore i bržu reformu
'Kamo ide moje dijete': Želimo jasne odgovore i bržu reformu

Pridružite nam se na konferenciji "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska" u organizaciji 24sata i partnera: RBA, Pliva, Podravka i INA, 12. studenog, u Obrtničkoj komori Zagreb, Ilica 49, te na vrijeme rezervirajte svoje mjesto u dvorani.

Pridružite nam se na konferenciji "Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska" u organizaciji 24sata i partnera: RBA, Pliva, Podravka, INA i Coca-Cola, 12. studenog, u Obrtničkoj komori Zagreb, Ilica 49, te na vrijeme rezervirajte svoje mjesto u dvorani.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 71
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u