Granit misli da je njegov otac izuzetak. Pod Titovom diktaturom, takvu sudbinu je imalo i jako puno Hrvata, ne samo Kosovara.
Stjepan Radić
20.11.2017.
Odustani
"Hej moj serbi,
tash ke pun me dy ushtri,
gati na ki me luftu,
per nder e per liri " Meti & Shemi (Iliret)
ak
akiknin
20.11.2017.
Odustani
Idite drkajte zenama ako nemate sta pametnije ili mozda nemate zene pa lupetate jer vam je dosadno
So
Sone1984
20.11.2017.
Odustani
Normalni Hrvati nisu imali probleme, vec su ustase i proustase imale problem, tj Hitlerovi dupeuvlakaci i genocidasi iz Jasenovca.
gladijator
20.11.2017.
Odustani
Sone , Jasenovac nije ostavština RH, to je zločin NDH! Ne brkaj kruške i jabuke.
Stjepan Radić
20.11.2017.
Odustani
A gdje su normalni Srbi reci mi? I dan-danas 90% Srba smatra Hrvatsku srpskim teritorijem i kad bi sutra zaratilo opet bi dolazili ovdje klat i silovat. Srbi se
ne mijenjaju. By the way, slažem se za Jasenovac sa gladijatorom ali i o Jasenovcu bi se dalo razgovarat, pogotovo o pravom broju žrtava.
Prikaži još ↓
So
Sone1984
20.11.2017.
Odustani
Ti meni koji zivim u Srbiji kazes da 90 posto Srba smatra Hrvatsku srpskom teritorijom? To nije istina. Moguce je da vecina ovih iz Krajine misli tako. Ja ne zn
am nikoga ko smatra Hrvatsku nasom teritorijom, a da je taj Srbin iz Beograda i Srbije. Ok, koliko je po tebi bilo zrtava u Jasenovcu?
Prikaži još ↓
Stjepan Radić
20.11.2017.
Odustani
Svi vaši mediji, svi komentatori i komentari, na svim portalima i medijima, govore o Hrvatima kao pokatoličenim Srbima i Bosnom i dijelom Hrvatske kao srpskim t
eritorijima (uključujući i Kosovo). Mozak je ispran i tu spasa nema, ima samo novih Vukovara i genocida. Za Jasenovac je prihvaćena brojka od 80 000 s time da tko je god išao u dublje istraživanje odmah je naišao na nepravilnosti i podvale (komunističke naravno). E sad, bilo kakvo istraživanje ove komunjare odmah proglase revizijom povijesti, ustaškim orgijama, klerofašistima i slično (zanimljivo je da jedno od istraživanja predvodi Srbin iz Hrvatske Igor Vukić). Ja nisam fašist ni nacist, pogotovo ne komunist, nego hrvatski nacionalist (po uzoru na Poljake recimo) ali se istina treba znat. Da Ustaše nisu bile takve zvijeri, da nije bilo toliko pobijenih i slično. Jedino se tako možemo pomiriti. I ne moramo više biti neprijatelji.
Prikaži još ↓
So
Sone1984
20.11.2017.
Odustani
Ne govore svi, dosta njih tako pise po portalima, ali normalni ljudi uglavnom cute i ne pisu po portalima, vec to uglavnom rade oni koji su mrznjom zadojeni.
Ko
sovo i jeste srpska teritorija. Ono nikada nije bilo drzava, vec je bilo autonomna pokrajina prvo u Srbiji, po ustavu iz 1963, a onda je ustavom iz 1974 izopsteno iz Srbije i bilo autonomna pokrajina u okviru SFRJ.
Eto vidis i taj broj od 80 000 ubijenih u Jasenovcu je najveci zlocin na ovim prostorima ikada, zar ne? E sada, ono sto meni najvise smeta su price o Srbima kao genocidnom narodu. Spominje se Srebrenica, Vukovar itd, a sa druge strane se Jasenovac cesto ni ne spomene u komentarima ili se taj uzas nipodastava, a ustvari je najveci uzas na ovim prostorima, po broju ubijenih. Objektivnom coveku su i Srebrenica i Jasenovac u istoj ravni, a i Vukovar jer i proterivanje je genocid.
Prikaži još ↓
Stjepan Radić
21.11.2017.
Odustani
Ma slažem se ja s tobom, samo hoću reći da je Jasenovac posebna priča, i to zbog komunista. Tada nije bilo demokracije, slobode i interneta. Istina je bila ono
što je Tito rekao da je istina. A i dan-danas se nekakve konkretnije istrage niti ne dozvoljavaju, odmah nas se proglasi fašistima. Ako je stvarno toliko nevinih ljudi pobijeno tamo, onda tome treba odati počast i pijetet žrtvama, ali da bi se to moglo, mora se znati prava istina. A da ne pričamo o Bleiburgu i Križnom putu gdje ti dan-danas ako odeš u Sloveniju i zabiješ lopatu, naiđeš na kosti tolike kosti ustaša, domobrana, žena i djece, čak i ogromnog broja četnika koji nisu prebjegli u partizane. I to se opet prikriva i taji. To je najgore.
Prikaži još ↓
So
Sone1984
21.11.2017.
Odustani
Ne bih rekao da se to prikriva, vec mislim da se to ne istrazuje jer sama istraga ne bi imala nikakvog posebnog efekta i logike jer se zna da su ih komunisti po
bili iz odmazde. Znaci odmazda je bila prema svima onima koji su na neki nacin saradjivali sa Nemcima, ubijane su ustase, domobrani, cetnici i njihove porodice u paketu. Iskreno, ja sam skeptican i kada su u pitanju kosti nestalih ili ubijenih i ovome zadnjem ratu. Proslo je 22 godine od kako se rat zavrsio i mislim da cak i kada bi sada Srbija zaista pocela da ih trazi, otkopava i slicno, da dobar deo njih ne bi mogao biti pronadjen jer nisu svi zakopani, neki su baceni npr u vodu jos u Hrvatskoj, pa ih je voda odnela, neki su verovatno i baceni sa betonom u vodu, a neke su sigurno i rastrgle zivotinje, poglodale kosti i slicn, neki su verovatno i spaljeni, sto proektilima, sto namerno, tako da je veliko pitanje u kojoj meri bi sada takva istraga to mogla da resi.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .