Vještak Darko Konjević je ostao pri svom iskazu da je Župan neposredno prije nesreće vozio brzinom od 93 km na sat, što je bio direktan uzrok nesreće
Župan je 'pokosio' tri učenice i urlao: 'Ubijte me, ubijte me!'
U petak je u Slavonskom Brodu nastavljeno suđenje Deniju Županu (21) koji je 25. travnja 2013. godine očevim BMW-om na nogostupu Cankareve ulice u Slavonskom Brodu pokosio tri 15-godišnje učenice na povratku iz škole. Podsjetimo, u tragičnoj nesreći jedna učenica je preminula, druga je ostala bez noge, a treća je pretrpjela teške ozljede.
Prema iskazu svjedoka Miodraga Čolića, vlasnika parkiranog kombija u blizini mjesta nesreće. Čolić je rekao da je Župan neposredno nakon nesreće vikao: 'Ubijte me, ubijte me, pogledajte što sam napravio!'.
- Bio sam kod prijatelja i odjednom sam začuo jaku škripu kočnica i cviljenje guma. Istrčao sam van i ugledao stravičan prizor. Mladić koji je upravljao vozilom rekao mi je da pozovem Hitnu pomoć – rekao je Čolić, a prenosi Večernji list.
Alojzije Fiuri, Županov branitelj, rekao je da Čolić ne govori istinu o poziciji parkiranog kombija i da je stajao znatno dalje, otprilike točno na mjestu gdje se dogodila nesreća, samo s druge strane ulice. Obrana tvrdi kako do destabilizacije i skretanja BMW-a nije došlo zbog kombija, nego zbog udarne rupe, te kako suodgovornost za nesreću snosi i nadležna cestarska tvrtka.
- Kada bi bilo tako kao što tvrdi tužiteljstvo, onda bi na kolniku bili sasvim drukčiji tragovi od onih navedenih u zapisniku o očevidu – rekao je Fiuri.
Prometni vještak Darko Konjević je ostao pri svom prijašnjem iskazu, odnosno tvrdi da je Župan neposredno prije nesreće vozio brzinom od 93 km na sat, što je bio direktan uzrok nesreće, a kočio je čak 48 metara.
- Da je Župan vozio dopuštenom brzinom od 50 km na sat, zaustavio bi vozilo 20 metara prije udara – rekao je vještak.
No, obrana osporava rezultate očevida. Tvrde da rupa preko koje je prešlo Županovo vozilo nije duboka od dva do pet, nego čak 13,5 centimetara. Vještak je rekao da to nije moguće, jer bi u tom slučaju cijeli kotač upao u rupu, a vozilo bi se zarotiralo i ne bi moglo nastaviti put.