Ako bi u Italiji prijavili kvar nebi mogli muljati dokumentacijom o održavanju.
muskarac
28.9.2013.
Odustani
najvjerovatnije
u2
user_26733
28.9.2013.
Odustani
dokumentacijom o ispravnosti zrakoplova se nemože muljati, jer aviomehaničar potpisuje preglede i radove, i nijedan mehos ti neće bjanko nešto potpisati ili kri
votvoriti jer za 2 tjedna, 2 godine, 5 ili 10. kad god se pogledaju ti papiri vidjet će se imena ljudi koji su dirali ili radili na nečemu. Imaš na discoveriju dokumentarac, kad su našli čovjeka nakon 22 godine, koji je krivo popravio zakrpu lima na zrakoplovu. 22 godine, samo to ću reći,.
Prikaži još ↓
Ah
Ahileja
28.9.2013.
Odustani
Razlika je kada se nešto učini ili se ne učini.
u2
user_26733
30.9.2013.
Odustani
točno da je to razlika učiniti ili ne učiniti, kako sama riječ govori, ali ponavljam nijedan čovjek ma kako glup on bio ti neće potpisati da je zrakoplov plovid
ben ako on to nije, bio bi lud, i to stvarno nijedan šef nemože natjerati svog zaposlenika da to učini, blebećeš glupotarije
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .