Obavijesti

Show

Komentari 0

Zoran Mrvoš se na modnu scenu vraća kampanjom snimljenom u oazi kurije Modić-Bedeković

Zoran Mrvoš se na modnu scenu vraća kampanjom snimljenom u oazi kurije Modić-Bedeković
9

Modno je rekonstruirao fotografiju blizankinja Bedeković, posljednjih stanovnica uščuvane, prekrasne kurije u Donjoj Lomnici. U svoju je novu kolekciju utkao mušku modu, a kuriji pak udahnuo novi život

Blizanke Milka i Vilma Bedeković, vlasnice i posljednje stanovnice prelijepe Kurije Modić-Bedeković u Donjoj Lomnici pored Velike Gorice, koje su nekad davno u svome domu okupljale elitu, ni sanjati nisu mogle da će i desetljećima nakon smrti ponovno biti u društvenoj žiži.

Modni dizajner Zoran Mrvoš na njihovoj je kuriji svojim modnim kreacijama rekreirao staru fotografiju blizankinja Bedeković, snimljenih uz kuću 1968., čime je započeo i kampanju vlastitog povratka na modnu scenu. Neko vrijeme se modom nije bavio, i privatno je preselio na selo, zbog čega je i ovu kampanju odlučio napraviti u seoskoj idili kurije Modić-Bedeković. 

Donja Lomnica: Snimanje modne kampanje Zorana Mrvoša u kuriji Modić-Bedeković

- Oduševio sam se kad mi je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović za novu modnu kampanju predložila ovu prekrasnu lokaciju, i ispričala priču sestara Bedeković. Rekonstruirali smo njihovu fotografiju, ona će zapravo nositi čitavu kampanju. Odabrao sam lokaciju Kurije Modić Bedeković u sjajnoj suradnji s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, jer zorno prikazuje sve ono što i sam njegujem - jednostavnost, prirodnost, jasne linije, kaže Mrvoš. Svojom monokromatskom kolekcijom u koju je, dodaje, "utkao mušku modu", želi svim ženama omogućiti da ne robuju sezonama niti prigodama.

Donja Lomnica: Snimanje modne kampanje Zorana Mrvoša u kuriji Modić-Bedeković

- Sve se iz nove kolekcije može prilagoditi stilu kojem požele. Jedna odjevna kombinacija za sve prigode i sve sezone. Bez ograničenja, odlučno i sa stavom. To je nota koju sam htio postići, i vjerujem da će žene upravo to znati i prepoznati, otkriva Mrvoš.Modnom kampanjom najavljena je i revija na kojoj će cijela kolekcija biti predstavljena 26. rujna u 19.30 u Family Mall-u u Škorpikovoj 11 u Zagrebu. Reviju će biti moguće pogledati isključivo uz pozivnicu no kolekcija kreće u prodaju već 27. rujna. Nakon revije, Mrvoš će u samom centru Velike Gorice otvoriti showroom.

Marko Grubišić je zaslužan za modnu fotografiju kampanje, Sanja Agić za šminku, frizure su djelo salona Prime Vision Nashi Argan i frizera Ivana Pervana.

Fotografija Nine Vranića iz 1968., koju je Mrvoš modno rekonstruirao, pokazuje sestre Bedeković naslonjene na svoju kuriju, sagrađenu početkom 19. stoljeća. Rođene 1883. u Zaprešiću, peta su generacija obitelji Modić-Bedeković koja je u kuriji živjela, ali i njene posljednje stanovnice. Iako su živjele skromnim životom, sestre su u turopoljskom kraju ostavile veliki trag.

Obje su bile učiteljice, u pedagoškom su radu odradile čitav radni vijek no bile su i velike zaljubljenice u umjetnost. Milka je bila talentirana slikarica, i učiteljica ručnog rada, sve je slobodno vrijeme ulagala u usavršavanje slikarstva pa je tako pohađala i Crnčićevu privatnu slikarsku školu.

Donja Lomnica: Snimanje modne kampanje Zorana Mrvoša u kuriji Modić-Bedeković

Vilma je pak bila talentirana glazbenica i pasionirana zaljubljenica u narodni vez, čije je mnoge tehnike uspjela sačuvati od zaborava. Dame se nisu udavale, i čitavog su se svog života općenito opirale stereotipima. Nakon učiteljskog službovanja u mnogim gradovima i umirovljenja početkom 40-tih, vratile su se u svoju kuriju, i tu živjele do duboke starosti. 

Posljednja njihova fotografija nepoznatog autora snimljena je također 1968. u Muzeju Turopolja, koji je tad priredio izložbu majstorskog ručnog rada obiju sestara, i Milkinih slika. Kurija koju je sagradio njihov predak kroz desetljeća je uvijek bila okupljalište društvene kreme, u nju su zalazili, između ostalih, Matoš, Šenoa, hrvatsko plemstvo... Sestre su umjetnost podržavale i u mirovini, ujedno pomažući donjolomničkom kraju. 

Kurije su, za razliku od dvoraca, bile domovi nižega plemstva, ova je sagrađena od hrastovine, i prekrasan je primjerak tadašnje arhitekture. 

Donja Lomnica: Snimanje modne kampanje Zorana Mrvoša u kuriji Modić-Bedeković

- Turistička zajednica Zagrebačke županije modnom kampanjom Zorana Mrvoša dodatno će predstaviti destinaciju i promovirati zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije, ali i pokazati da se osim predivnih prirodnih ljepota, eno i gastro bogatstava, u Zagrebačkoj županiji kriju i modni biseri koji upravo iz ovoga kraja crpe svoju inspiraciju, kazala je  je Ivana Alilović na ovom modnom događaju, na kojem nisu izostale ni slavne turopoljske štrukle The Kurije.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0