To bi onda značilo da je i naša spoznaja, naš razvoj znanosti i spoznaje, od vatre, kotača, pa do astronomije i kvantne fizike, unaprijed isplanirano i programirano od nekoga. To znači da naši znanstvenici uopće nisu znanstvenici, već samo izvršavaju unaprijed isprogramirano. To znači da možemo prekrižiti i Newtona i Teslu i Einsteina i njegovu opću teoriju relativnosti i fizikalne zakone i teoriju evolucije, teoriju velikog praska i sve spoznaje za koje smo vjerovali da posjedujemo. Mi smo samo neka vrsta Super Maria. A baš sam danas gledao na Youtube emisiju u kojoj neki novi likovi iznose nove sulude ideje i teorije o postanku svemira od kojih sam dobio probavne smetnje. I na kraju, ako je sve to točno, to znači da je kreacionizam u pravu, da postoji stvoritelj (programer ili kako god ga netko želi nazvati). Osobno mi je teorija kreacionizma bliska, ali ne mislim da živimo u simulaciji. Vjerujem da sve oko nas jest stvarno, samo ne mislim da je sve nastalo pukim slučajem. Nije sporno niti upitno da fizikalni zakoni postoje, njih dokazujemo već stoljećima i to empirijski. Pitanje jest tko je te fizikalne zakone postavio upravo ovakve kakve jesu, jer da su samo malo malo drugačije, ničega ne bi bilo i svemir ne bi postojao.
Dk
Deaktivirani korisnik
05.8.2015.
Odustani
Ma gle na kraju krajeva i da je to istina mene boli briga, dok imam obitelj, prijatelje, psa život je lijep.
A ako je ovo istina plus za nas, znači da su i naši
političari nestvarni :)
Prikaži još ↓
Žs
Žalosna-sova
05.8.2015.
Odustani
Slažem se.
Crni Zoki
06.8.2015.
Odustani
Kreatot je Bog.
DinoAKA ljubiša
06.8.2015.
Odustani
Slažem se, ali ja doista mislim da je riječ o simulaciji. Što je stvarnost a što nije ovisi o percepciji i točki gledišta. Tko kaže da su fizički zakoni svugdje
u svemiru isti? To neće biti dokazano dok god ljudska noga ne stupi na svaku površinu, ili pak naši uređaji, teleskopi, itd. ne zavire u svaki kutak što je s obzirom na sami broj tek vidljivih galaksija, solarnih sistema i planeta nemoguća misija, i po mom mišljenju tako i mora biti, s razlogom. Kao što s likom u igrici ponovno proživljavamo nedavno stvoren "svemir" u malom, mi ostavljamo barem nakratko ovu tzv. realnost te za tog lika kao i za nas same sve dimenzije te igrice postaju stvarnost. Jer ako postoji "mjesto" ili dimenzija nakon smrti gdje ponovno postajemo jedno s "bogom", mjesto bez stresa svakodnevnice i raznih fizioloških i socijalnih potreba, mjesto gdje smo besmrtni, beskonačnost postaje dosadna, pa smo možda i imali udio u stvaranju ovog oko nas, jer život cijeniš tek onda kada shvatiš da će jednom doći kraju, zato imamo tako krhka tijela, prokreacija, pa možda čak i razna mučenja, patnja služe kao protuteža ljubavi i miru, jer cijeniš jedno tek kada iskusiš drugo. U "onom" svijetu gdje um instantno stvara tvorevine ili bića što bi mogli usporediti sa fizičkom manifestacijom mašte zamisli samo kolika je razlika kada na tako nešto gledaš iz ove perspektive koja ti je dana, ponuđena ili u koju si primoran, koliku težinu i satisfakciju pruža izrada umjetnine ili čak običnog komada namještaja iz čiste sirovine ili pak prokreacija! Wow.
Prikaži još ↓
Žs
Žalosna-sova
06.8.2015.
Odustani
Ljubiša, percepcija je jedno, simulacija nešto posve drugo. To što ti i ja imamo različitu percepciju Zorana Milanovića npr, ne znači da naš premijer ne postoji
ili da je on samo simulacija. O percepciji je Enstein već sve rekao i fizikalnom smislu.
Prikaži još ↓
DinoAKA ljubiša
06.8.2015.
Odustani
Žalosna-sova Ako znamo, a mislim da znam :) da smo svi samo mali djelići univerzalne cjeline, onda u interakciji sa naizgled drugom individuom, tj. osobom us
tvari komuniciramo sa samim sobom, znači ja ostajem pri percepciji. Ista "postava", isti "scenarij" samo iz drugog kuta i tako u nedogled.
Prikaži još ↓
Žs
Žalosna-sova
07.8.2015.
Odustani
Nisam siguran da te razumijem. Kako komuniciraš sam sa sobom ako komuniciraš s drugom individuom? I zašto naizgled?
Crni Zoki
07.8.2015.
Odustani
Daj sebi ponavljaj SVE JE SLUCAJNO NASTALO. Zamisli. Slucajno imamo savrsenstvo. Dali znas koliko je DNA savrsen. I tako nesto nastalo slucajno,ja osobno ne pij
em vodu. Ukoliko smo duhovna bica,kako kaze Biblija,onda ovo tu i jeste simulacija. Ovo tu je samo onoliko stvarno dok smo unutar materije. Mozda sam u krivu,ali ne pljugam teoriju evolucije,bingbang i to.
Prikaži još ↓
Žs
Žalosna-sova
08.8.2015.
Odustani
Teoriju evolucije ni ja ne pušim, pogotovo jer je sve više dokaza protiv iste. Ali u big bang vjerujem i jedino je logično objašnjenje. Zanimljivo je da je teor
iju velikog praska postavio - svećenik, kojeg su nakon toga optužili da time želi u znanost uplesti Boga, a znanost je tada tvrdila da je svemir stacionaran, da je oduvijek i zauvijek. I naravno da nije moglo sve ovo nastati slučajno. Savršenstvo ne može nastati slučajno. Nije sporno da postoje fizikalni zakoni kojima barataju znanstvenici i za koje znamo danas da su takvi kakvi jestu. Pitanje je tko ih je postavio, definirao takve kakvi jesu, točno onako kako treba biti da bi sve postojalo. Prof Paar svojevremeno je rekao: "da je Plankova konstanta samo malo manja - nas ne bi bilo. Da je samo malo veća, nas ne bi bilo. Zašto je baš takva da omogućava postojanje, to je morao netko odrediti savršeno precizno". Slično je govorio i Einstein i mnogi drugi svjetski poznati znanstvenici.
Prikaži još ↓
David Ekci Jr.
09.8.2015.
Odustani
Ali kako je išta nastalo? Kako je nastao naš "programer" kojeg se u tekstu spominje da je onda isprogramirao naš život i okolinu? Negdje mora bit početak, a sam
i početak je savršen jer bez obzira na evoluciju, mora se puno toga poklopit da bi se moglo dalje usavršavat i evoluirat do ove razine gdje smo mi sada!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .