Agencija Ipsos u suradnji s najjačim ženskim medijskim brendom Miss7 objavila je rezultate prvog velikog istraživanja o hrvatskim mladim ženama, koji su neke iznenadili, a neke čak i oduševili
'Žive na internetu i vole svoj posao, a žele kupiti nekretninu'
Mnogi su odustali od razumijevanja žena, no mi smo saznali mnogo stvari koje nam mogu pomoći što u marketinškom, što u bilo kojem drugom smislu, rekao je Ante Šalinović, direktor agencije Ipsos.
U zagrebačkom muzeju Lauba predstavljeni su rezultati prvog sveobuhvatnog istraživanja o životu hrvatske milenijalke koje je Ipsos Puls proveo za najutjecajniji ženski medijski brend Miss7.
- Svi mislimo da poznajemo prosječnu milenijalku i znamo sve o njoj, no zanima nas kakve su njene navike. Iako smo mislili da znamo sve, rezultati su nas oduševili - ispričala je Marcela Rukavina, voditeljica prodaje i zamjenica direktorice prodaje medijskih rješenja 24sata.
Hrvatska mlada žena između 20 i 37 godina prati tehnološke trendove, sve ispitanice su na internetu, čak 91% ih koristi Facebook, a polovica ih kupuje preko interneta. Ipak, istovremeno su tradicionalne, većina se želi vjenčati prije tridesete i kupiti nekretninu. Čak 41% ih želi otići živjeti i raditi u inozemstvu.
- Mislim kako se radi o upozoravajućem podatku - smatra Šalinović.
Rezultati pokazuju da je prosječnoj milenijalki na prvom mjestu stabilnost i kvalitetni prijateljski odnosi te da ona ne mari za tuđe mišljenje o njoj. Ako bismo ju profilirali u dvije rečenice tada bi hrvatska milenijalka izgledala ovako: živi na internetu s mobitelom u ruci, ovisna je o društvenim mrežama, prije svega Facebooku, jako pazi na cijenu kada kupuje i sluša savjete prijatelja i preporuke s portala i društvenih mreža. Najviše voli pretraživati recepte i čitati o odmoru i putovanjima, jako ulaže u prijateljstva i obiteljske odnose, želi stabilnost i sigurnost te vjeruje u ravnopravnost spolova.
POGLEDAJTE VIDEO:
'Iako živi s mobitelom u ruci, prosječna hrvatska milenijalka nema omiljenu zvijezdu': Miss7 predstavio rezultate prvog sveobuhvatnog istraživanja o hrvatskoj milenijalki'Iako živi s mobitelom u ruci, prosječna hrvatska milenijalka nema omiljenu zvijezdu': miss7 predstavio rezultate prvog sveobuhvatnog istraživanja o hrvatskoj milenijalki Gost: Ante Šalinović, direktor agencije Ipsos Puls Reporter: Denis Gaščić
Objavljuje 24sata u 28. ožujka 2018
Istraživanje Ipsosa je pokazalo da mlade Hrvatice ne bi mijenjale posao za razliku od njezinih vršnjakinja u inozemstvu.
Više od 64% ih se izjasnilo da ne puše, ne piju alkohol i dovoljno spavaju. Preko 90% milenijalki vjeruje u ravnopravnost u braku, ali tek 35% ih seks na jednu noć smatra prihvatljivim.
Iako su u segmentu stvaranja obitelji tradicionalne, samo 10% ih smatra da je samo žena odgovorna za kućanske poslove, ali 71% ih voli uređivati svoj dom.
- Mlade žene žele živjeti ugodno i raditi ono što ih uveseljava - zaključio je Šalinović.
Ipsos je otkrio i kako 67% milenijalki nema omiljenu domaću zvijezdu, a 64% ih nema ni stranu.
- Žene se danas više posvećuju sebi, naglašava se individualizam i uzori nam nisu potrebni - objasnila je profesorica Branka Galić sa zagrebačkog Filozofskog fakulteta.
Najboljima dodijeljene nagrade
Najomiljeniji brend hrane milenijalkama je Podravka, a piće Coca-cola. One kupuju u Lidlu. Oblače odjeću H&M-a te obuvaju Adidas. Dekorativnom kozmetikom dominira Max Factor. Mažu se Niveom, a koriste i Essence. Polovica ih je izabrala Samsung, a najomiljeniji teleoperater im je Tele2. Najčešće voze Volkswagen, a najomiljenija banka im je PBZ.