Prvo, čitam komentare osoba koje ili nisu išle u školu ili su išli oko škole pa imaju dva razreda i veliki odmor, sudeći po sadržaju komentara. Drugo, jesenski odmor počinje 2.studenog i traje do 3.studenog, a nastav počinje 6 studenog. Apsurdno! Treće, kao što se dobro kaže "papir trpi svašta" doista mi je već na vrh glave teza ili mišljenja kako učitelji ništa ne rade. Zaista, kao što se i drugim profesijama događa ima neuspjelih slučajeva tako su oni koji tako komentiraju, bez argumenata i bez pravog poznavanja rada prosvjetnih radnika primjer neuspjeha učiteljskog rada. Obzirom da sam 43 godine proveo u učionici kao nastavnik fizike mogao bih napisati roman o tome koliko i što pravi učitelji rade. Ovdje za to nema dovoljno mjesta. Osobama koje misle da učitelji ništa ne rade dajem na razmišljanje: tko vas je naučio pisati, čitati, tko vas je osposobio da radite ono od čega sada živite i t.d., i t.d. A što se tiče općenito stanja u prosvjeti, s time se slažem, jer nakon Ljilje Vokić nije bilo pravog prosvjetara na mjestu ministra. Sve neki forenzičari, veterinari, liječnici i slično.Svi oni koji sada do besvijesti eksperimentiraju sa prosvjetom u Hrvatskoj završili su fakultete u bivšoj Jugi, i tvrde da tada ništa nije valjalo. Zašto onda ne vrate svoje diplome i pokušaju sve iznova u Lijepoj našoj?
Li
Livinchibile9
01.3.2023.
Odustani
Poštovanje stara školo. Imam dijete sad je 7. razred . Da ja kao roditelj ne radim ništa sa svojim djetetom iskreno ne znam kako bi prolazilo godine. Možda bi i
malo dvojke i prošlo ali zašto je došlo do toga da roditelji kod kuće moraju objašnjavati neke stvari, ako znaju naravno i imaju vremena, raditi pokuse kod kuće, tumačiti definicije i pojmove !? Tko je s nama radio išta ? išlo se u školu i tamo se učilo, kući eventualno ponavljalo, roditelji su radili svoj posao.... 10 sati se provodi u školi dodje se kući i roditelj mora rastumačiti lekciju!! danas po primjeru svog djeteta koje je vrlo dobar/ odličan đak i ima kapaciteta odgovorno tvrdim da u školi ne rade apsolutno ništa. Stalno su u zaostatku s gradivom, neke predmete samo prepisuju sa slideova bez tumačenja bez objašnjavanja pojmova i definicija, prepisuju se sheme iz knjiga, knjige kao da pišu psihopati, tako načičkane lekcije zbrda- zdola neorganizirane i nepregledne, gradivo neprimjereno uzrastu (npr 4 razred osnovne škole , djeca 9 godina moraju znati što je bakar,bronca, kositar i čemu služi - predmet priroda, pa što nisu stavili još i relativnu molekulsku masu i simbol ) matematiku u jednom satu tri lekcije a tek dva primjera riješenih zadataka! Je li to škola za život ?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.3.2023.
Odustani
Lijep pozdrav, Livinchibile9! Vrlo lako je odgovoriti na sva pitanja koja ste postavili kao i razumjeti teškoće sa kojima se susrećete. Reći ću vrlo kratko: mla
di nastavnici (čast iznimkama) u velikom broju su u prosvjetu ušli ravnajući se po izmišljenim i ružnim "činjenicama" kako učitelji imaju tri mjeseca godišnjeg odmora i rade 4 sata dnevno. Rezultat toga je razočaranje kada se susretnu sa pravim stanjem stvari, naime da se u učionici sa učenicima treba RADITI pa idu linijom linijom manjeg otpora, zadavanje učenicima da sami obrade neko gradivo, bez da im se to isto objasni na mnogim primjerima, ne trude se, provode kontrolne zadatke bez da analiziraju postignuto i bez da gradivo koje nije savladano dodatno objasni. Vrlo malo imam ovdje prostora za sve objasniti, pa, razumijevajući vaše probleme, nemam drugih savjeta osim da jednostavno trpite jer situacija se u ovakvoj našoj prosvjeti koju vodi veterinar izgleda ne će skoro promijeniti. Želim vam da imate puno strpljenja i živaca i dalje.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .