ja sam 1000 posto siguran da je imao položen ispit za vozača a motocikl završio auto školu mladić bi i sada bil živ...a u svemu je ključna auto škola...da vozila završe auto školu...te da znadu hrvatske auto propšise...onda položeni ispit mladog vozaća...koji nije imaopoložen ispit za vozača motocikla drugi ključni taktor..do sudara nebi došlo i nebi bilo smrtni ishod...nažalost oba su imala zeleno svijetlo...jedina krivnja gospođe što nije svatila da prma njoj ide vozilo sa velikim prekoraćenjem brzine...ta da ona neće stići na vrijeme izaći iz raskrižja...ćudim se koko se olako državno odvijetništvo odlućilo za tako drastičnu kaznu...a vozaća koji je stradao ne osude kao neodgovornog koji se kretao nedopusštenom brzinom i praktički neobućenog za upravljanje tim vozilom
M1
Mille_1
14.9.2021.
Odustani
Odakle ti “veliko prekoračenje brzine”?
pn
ptica neznalica
14.9.2021.
Odustani
Svatko odgovora za svoj prekršaj. Vozačica nije drastično kažnjena, iako se tako stječe dojam. Zabranjena joj je samo vožnja i to privremeno. Na njoj je sada da
nađe dobrog odvjetnika, stručnjaka za prometno pravo. Osobno znam što bih ja iskazivao u konkretnom slučaju, ali ja sam stručnjak za promet. Ako ne znaš što reći najbolje je reći da su ti sjećanja zbirkama ili da se ne sjećaš te da ćeš iskaz dati kada budeš to u stanju.
Prikaži još ↓
najiram 10
14.9.2021.
Odustani
eda je vozio 40 ili50 kmh...zaustavio bi se na 2,5 d0 3,5 metara...i nebi došlo do
sudara..u raskrižju se ne vozi više od 20 do 30 km i bez obzira što imaš zeleno u raskrižju se mora smanjiti brzina kretanja...oćito da pokojni mladić vozio puno puno više od dozvoljene brzine...sada i nije više važno za njega ...već za gospođu koja je doživjela teški stres...te osječaj krivnje za smrt...no u prometu se smatra da se to dogodilo iz nehaja...to jest da nije namjerno izazvala prometnu nesreču...oćito se radi i mladiču koji ima jako zaleđe...koje je utjecalo na odvjetništvo...gospođa uopšte nije smijela ostati bez vozačke...jer nije ućinila ništa što je kažnjivo za oduzimanje vozačke...jedina pogreška joj je što je zakoćila kad jeuoćila motocikl..
Prikaži još ↓
pn
ptica neznalica
14.9.2021.
Odustani
Oduzimanje vozačke je mjera opreza, a ne kazna kojom je proglašena krivom. Što se tiče raskrižja i brzine, u potpunosti se slažem, ali to je argument za obranu.
M1
Mille_1
14.9.2021.
Odustani
Najiram …uporan u području o kojem poima nema. Info za neuspjelog biciklistu: motocikl ima duži zaustavni put i samo kočenje je složeniji postupak no u automobi
lu ako motocikl nema ABS i/ili integrirane kočnice.
Prikaži još ↓
najiram 10
14.9.2021.
Odustani
pa vozio sam motor dok si još skakal z jajca v jajce...i ne se dol u borbu&
nbsp; za novi život...niti je kraći niti duži zaustavni put...no koćenje funkcionira na nižim brzinama i na žistoj cesti bez smoga od guma i pjeska a nedaj bože sitnog šljunka...sada za mladiča kasno...nema reprize...a žena nju treba osloboditi krivnje...jer inaće ćemo uništiti dva života...sudjelovao sam u nesreći sa poginulom osobom...mada nisam bio apsolutno ništa kriv...ostaje trajna trauma...i danas me jeza hvata kad prestižem bicikl...tu povratla nema..jedino ta žena može dati novi život ako nije biološki sat odkucao njezino vrijeme...mogla bi podariti novi život za ugasli život...
Prikaži još ↓
pn
ptica neznalica
14.9.2021.
Odustani
Najiram, uvijek spominjem prometnu kulturu. Teško je nekima dokazati, da ako želiš da te netko poštuje, ti moraš poštovati druge. Onaj koji misli da sila u prom
etu nešto riješava, jako griješi i prije ili poslije to plati.
Prikaži još ↓
najiram 10
14.9.2021.
Odustani
u potpunosti se slažem...jedino sila pomaže kod spidveja i motokrosa..svojevremeno sam vozio
spidvej na javi...i bio dosta uspiješan d jednog malo žešćeg sudara i pada...tada sam odustao zbog ozlijede jetra i rebara...toliko smo krhki da i neznamo to ...tako lako izgubimo život sekunda nepažnje i nema te više...
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
15.9.2021.
Odustani
Najiram….jučer u jutro, dan, ravna gradska cesta vozim bicikl brzinom 25-30 km kad se baja u crnom SUV-u odluči na uključuvanje u promet sa lijeve strane samo p
ar metara ispred mene ignorirajući me u potpunosti. Nisam uspio stati na vrijeme ali je srećom ostalo malo mjesta uz sam rub ceste. Isti dan poslije podne u Lici, na staroj cesti 30-tak km nakon Gračaca u smjeru Zagreba nailazim motociklom na osobni automobil koji se kreće i istom smjeru. Sunce je iza ledja. Automobil usporava na ~60 km/h, radi mu samo jedno prljavo štop svjetlo. Usporavam iza njega radi par automobila iz suprotnog pravca. Autumobil dalje usporava usporava na ispod 40 km/h. Isprekidana cesta dajem žmigavac i krenem u pretjecanje, i tada gospodin u automobilu žmigne jednom i započne skretanje u lijevo na jedva vidljivo ugibalište. Da sam nastradao Najiram bi na osnovu svoje kristalne kugle napisao da sam stradao divljajući brzinama >200 km/h. To što treba imati ispravna svjetla na vozilu, dati žmigavac na vrijeme, pratiti promet, poštivati pravo prednosti nema nikakve veze. Dečko u ZG je stradao jer mu je oduzeta prednost i tu nema puno filozofije o “jadnom” vozaču kojeg, zamisli treba osloboditi krivnje!? To što neki drugi vozač motocikla divlja u prometu na ovaj ili onaj način, nema veze sa ovim konkretnim slučajem. Vozači automobila nisu uvijek sveci.
Prikaži još ↓
pn
ptica neznalica
15.9.2021.
Odustani
Mille, otkud ti to da su vozači automobila sveci. Što se tiče usporavanja vozila, Zakon o sigurnosti prometa na cestama, lijepo u članku 43 kaže da si se prije
poduzimanja bilo koje radnje u prometu obavezan uvjeriti da to možeš učiniti na siguran način za sebe i druge u prometu. Usporavanje vozila trebalo te je dodatno upozoriti na vozača ispred da u prometu nešto namjerava učiniti. Neispravna svjetla me nervira ju, pogotovo na novim vozilima jer imaju upozorenje na neispravnost istog.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .