Obavijesti

Viral

Komentari 0

Žene više troše na šminku, u recesiji treba biti zgodan

Žene više troše na šminku, u recesiji treba biti zgodan
1

Žene u vrijeme globalne krize ne žele štedjeti na sebi. tako kupuju kozmetiku i više nego inače. Biraju proizvode visoke kvalitete i crvene ruževe

Žene kupuju manje garderobe u vrijeme globalne ekonomske krize, ali prodaja šminke raste. Istraživanje britanskog tržišta, koje je proveo Mintel, pokazalo je kako je najveći porast prodaje od 2007. do 2008. godine zabilježila kozmetika sa 7,4 posto. Proizvodi za njegu lica i tijela prodaju se za 6,7 posto više, a parfemi 4,6 posto. Stručnjaci tvrde da se fenomen 'Faktor ruža' dogodio i za vrijeme Velike depresije u 30-im godinama prošlog stoljeća. Tada su žene željele izgledati najbolje zbog velike konkurencije za posao. U vrijeme krize žene uglavnom biraju svijetlo crvene ruževe jer izgledaju samopouzdanije. Umjesto štednje, biraju proizvode visoke kvalitete. Prosječna Britanka u torbici nosi 600 kuna.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Sjećate se viralne snimke? Škola skijanja u BiH: 'Ne, ne tamo Suade! Medo je tamo! Medo!'
'DESNA SKIJA, SUADE, DESNAAA!'

Sjećate se viralne snimke? Škola skijanja u BiH: 'Ne, ne tamo Suade! Medo je tamo! Medo!'

Nije poznata lokacija ove 'škole skijanja', ali može se vidjet kako izvjesni Suad uči skijati, a u tome mu 'pomaže' učitelj (najvjerojatnije otac) koji skija za njim, daje mu upute i, naravno, sve to snima