U sredini menstrualnog ciklusa žene mnogo više troše na ukrasne predmete, a to čine na podsvijesnoj razini kako bi bile privlačnije potencijalnim partnerima
Žene više šopingiraju i sklonije su trošenju tijekom ovulacije
U vrijeme najplodnijeg razdoblja tj. ovulacije žene su u najvećem iskušenju da potroše novce u šopingu, pokazalo je istraživanje Sveučilišta Montreal. Tih dana u mjesecu ženama je osobito primamljiva kupovina odjeće i drugih ukrasnih predmeta povezanih s izgledom, poput nakita ili šminke.
Također, u sredini menstrualnog ciklusa žene će u šopingu potrošiti mnogo više nego što bi u ranijoj ili kasnijoj fazi ciklusa, piše Psychology Today.
To ima smisla s evolucijskog aspekta, jer lijepe stvari koje kupuju podižu njihove šanse da će ih potencijalni seksualni partneri primijetiti, objašnjavaju znanstvenici. Ističu kako takvi instinkti nisu svjesni ili promišljeni, ali u velikoj mjeri utječu na navike trošenja žena.