Obavijesti
komentari
Želite kupiti električno vozilo? Država će vam to sufinancirati
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

benteke
Neisplativo totalno, za neki prosječni gradski auto daju oko 40k poticaja, a isti košta oko 270k kuna, dakle platite 230k prosječni auto, dok prosječni benzinac takav košta oko 90k kuna, dakle imate minus od 140k kuna. ako godišnje potrošite recimo 10k na benzin, ovo ćete tek na nuli biti za 14 godina!! i to ako ne ode akumulator a on će sigurno jednom otići na cca 50k km, dakle zamjena barem 3 akumulatora u 14 godina, svaki je oko 30k kuna, to je dodatnih 90k, dakle prolongira se. da ne govorim da put zg do recimo pariza traje el. autom tjedan dana
MrMojoRisin
Putuje se autom do Pariza? 🤔
Dk
Benteke,svasta si ti tu nadrobio,vecina toga ti je potpuno netocna.
benteke
shto je netohno, slobodno demantiraj. pa zasto ne bi autom do pariza?????
Te
ti hoces rec da se jedan autic od 90 tisuca kuna moze usporedit s primjerice Nissan Leafom od 280 tisuca kuna? Malo sutra, razlika je nebo i zemlja, performanse Prikaži još ↓
benteke
da i razlika je 200k kuna, nije malo. prosječan čovjek ne napravi više od 10k kilometara godišnje, tako da ta računica stoji. a za 280k dobiješ bolestan benzina Prikaži još ↓
x00x
razlika je velika... u dometu i vremenu ''tankanja'' a brzih punionica nema bas na svakom koraku
paškopatak_II
Hmmm. Svaki dan do posla i natrag imam 25 km. Radnih dana cca 250. Dodam li GO i shopinge, godišnje radim 7000 km. Znaci, meni je bolje da nemam auto ? Jblt. t Prikaži još ↓
x00x
pusti ga..trabunja
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .