Moj dizel trosi u prosjeku toliko a ima 18 godina. Uzmimo da je ekoloskiji. Koliko ce njih imati 200 i nesto tisuca kuna. Je li to reklama? Za mene moze samo potpuno ekoloski biti elektricni auto ali opet ostaje, koliko kupaca ima toliko dubok dzep. Jos nesto, provjerite visinu emisije co2 vaseg starog i novog dizelasa i vidjet cete da je razlika zanemariva. Ne racunam aute koji imaju trideset godina jer tada se bas nije gledalo toliko na ekologiju i potrosnju. Ali tehnologija turbodizelasa od 98 je dosta unaprijedjena. Jesam za ekologiju ali nisam za tako ektreman pristup kao najnoviji prijedlozi za zabrane prometovanja. Da, ali postupno a ne odjednom. Koliko je onih koji su mogu priustiti 50000 kuna za noviji polovni auto. Kojem ce opet nakon nekog vremena biti zabranjeno prometovanje. Naravno, jos ne kod nas ali, sve ide prema tome. Auto industrija kolje samu sebe.
be yourself
15.9.2017.
Odustani
Tebi bi zabranili ulaz u Austriju da se odlučiš s tom čađarom ući i naplatili bi ti kaznu. Drugo, 18 god. auto je nesiguran i opasan za sve vozače.
be yourself
15.9.2017.
Odustani
Drugo, benzinac je od dizela ekološkiji 4 puta više jer ispušta 4 puta manje NOx koji se taloži na plućima.
Dk
Deaktivirani korisnik
15.9.2017.
Odustani
Auti koji su stari 18godina nisu ništa manje sigurni od potpuno novih auta ako su pravilno održavani.
Dk
Deaktivirani korisnik
15.9.2017.
Odustani
Najgori su komentari koji se pisu kao da netko nema pojma pa stizu ovako ocekivani komentari. Koja je razlika voziti neodgovorno s novim autom i odgovorno sa st
arim 18 godina i odrzavanim. Odem pogledati sa svojim noviji auto, navodno odlicnog stanja i kada dodjem sa svojim, iznenadim se i ja i prodavac. Moj kao iz tvornice. Na kraju sam odustao i vozim svoj auto. Namjerno ne pisem markuu i motor her se zna koji su auti najbolji makar bili stari i trideset godina. Svaki odrzavan auto je dobar auto. Druga je stvar ekologija. Ja bih isto teslu ali nisam toliko ekoloski osvijesten u dzepu. Da se klonim pisanja u vezi glupih komentara koji pisu nadobudni likovi i spominju austriju a mi zivimo u divnoj hrvatskoj u kojoj je standard uglavnom prezivljavanje. Na kraju ce oni koji su vozili pile koje su trosile 20-30-40 litara i najvise zagadjivali biti sveti ekolozi i spasitelji zemlje jer si mogu priustiti elektricni auto i mi mali ljudi cemo biti ubojice covjecanstva jer nemamo novca za nesto novije i nismo u austriji ili jos bolje, njemackoj.
Prikaži još ↓
M1
Mille_1
16.9.2017.
Odustani
Nije točno da su dobro održavani stari automobili jednako sigurni kao i novi. Tehnologija je otišla toliko naprijed da kante starije od 15 god (vozim jednog tak
vog) na crahs testu izgledaju smiješno prema novijim automobilima. .
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
16.9.2017.
Odustani
Dobro. Znaci, gine se samo u starim automobilima?
be yourself
17.9.2017.
Odustani
Znači da bi stari auto trebao voziti da svi trube iza tebe jer nije više siguran i nebi trebao ići na dužu relaciju od 50 km da te kanta ne ostavi na cesti.
Dk
Deaktivirani korisnik
17.9.2017.
Odustani
Tisucu kilometara bez stajanja. Kanta nema truna hrdje a prede kao mackica. Sutra sam spreman s bilo kim i s bilo kakvim autom da se provozamo bez stajanja i jo
s usporedimo potrosnju.
Prikaži još ↓
be yourself
17.9.2017.
Odustani
Znaš kako hvale aute ovi koji prodaju punoljetne kante kao Golf 2 čađaru, pali od prve. To je valjda jedina prednost.
Dk
Deaktivirani korisnik
17.9.2017.
Odustani
Golf dvojka nije punoljetan. I ako te bas zanima, ne vozim njemacki auto koji su ionako srot. Kada se po tvom ne smije sa starim autom daleko, pitam se zasto se
novi pokvare na cesti?
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .