Nisi ti odvjetnica hrvatskog branitelja nego lažnog branitelja koji se prepao da će na vidjelo izači njegov lopovluk i onoga ko mu je dao potvrde ili liječničke nalaze. Svakom pravom branitelju je ČAST naći se na tom spisku jer se borio za svoju domovinu i svoj narod i ako se nije sramio i bojao od 91-94 priključiti se odbrani onda se sigurno ni danas ne srami i ne boji biti na tom spisku.
su
skejt u snijegu
28.1.2013.
Odustani
mali je broj casnih branitelja, a veci je broj prevaranata koji treba da su iza resetaka, jer su na prevaru uzimali novce iz budzeta !!!
Dr
Drmator!!
28.1.2013.
Odustani
kad ce ljudi shvatiti da ima vise razloga zasto netko ne zele da taj spisak bude objavljen osim "srama", "casti" itd....Ja sam bio branitelj pa mi nije CAST bit
i na tom spisku...Svoj dio za drzavu sam odsluzio i ponosan sam zbog toga, ali da mi je danas ime javno objavljeno i da svaka svraka u svijetu moze iscitat moje ime...Ljudi nisu normalni...pa ima nas koji putujemo po svijetu jer nam je posao takav, jeli vi znate kakve su procedure za dobit vize?? jeli znate koliko brnitelja danas rade kao vozaci i idu preko srbije?? sto je sa nama?? kakva mi je CAST izgubiti vizu kad moram za Australiju, ili ako me se zaustavi u Crnoj gori gdje idem poslom...zato jer sam branio Dubrovnik??? o kakvoj casti pricate? Eto taj nestreni registar je objavljen pa kome je pala dlaka sa glave...koliko je laznih branitelja uhiceno???
Ima nas branitelja koji smo ponosni na svoje dane, ali ti dani su iza nas...svatko ima svoj zivot i pravo izjasniti se dali zeli da mu se ime javno objavljuje ili ne....postoji pravosudje i drzavni organi koji mogu u roku par dana pohapsiti sve "laznjake" ako hoce...sa i bez objave registara
Prikaži još ↓
PMF 087
28.1.2013.
Odustani
Nije točno da će ti neko praviti probleme na granici osim ako si na listi onih za kojima je raspisana međunarodna potjernica... Ja se nalazim u svim njihovim ev
idencijama i prije objave registra, jer sam im bio u logoru (zarobljen u diverzantskoj akciji) a imaju i evidenciju masu akcija gdje si bio, pa sam isao i za Crnu Goru i kroz BIH i kroz cijelu EU.. Malo su me čudno gledali na granici pri kontroli ali nitko ti ne pravi probleme pa prema tome neće ni tebi niti bilo kome nakon registra ako si časno branijo svoje i nisi činio nešto neregularno.
Prikaži još ↓
jo
johnnybegod
28.1.2013.
Odustani
PMF.ako je tebi čast biti na nekom spisku kojeg nikog nezanima onda se stvarno pitam dali je s tobom sve u redu?Koga briga za tebe i tvoj ratni put?
PMF 087
28.1.2013.
Odustani
Razumijem ja sinek da tebe "nezanima" registar branitelja.. Ne zanima ni mene možda ponešto gdje nisam učestvovao a ne znam ni što bi tebi predstavljala čast u
životu. Ne znam što si htio time reći ali svakako imaš pravo na svoj stav i mišljenje i to poštujem.
Prikaži još ↓
jo
johnnybegod
28.1.2013.
Odustani
PMF,ja sam na tom spisku i SRAMOTA me je!Kao prvo,nemam ništa od te objave kao drugo branio sam državu koja je danas čemer i jad,gdje god se okreneš svi te gaze
i maltretiraju,oni koji nisu nigdje ni prismrdjeli!Sve u svemu koga briga za nas i naš ratni put!
Prikaži još ↓
Se
Semper5
28.1.2013.
Odustani
PMF 087, oprosti ako sam pretjerano skeptičan, ali nekako ne vjerujem u to što pišeš. Izrazi poput "učestvovao", a posebno "odbrana" su specifične za srpski jez
ik. Tako da...sorry, ali skeptičan sam prema tvojim tvrdnjama.
@skejt u snijegu: a na čemu se temelji tvoja tvrdnja da je "mali broj časnih branitelja, a veći broj prevaranata"? Da li to treba značiti da je, ne znam, sto ljudi obranilo i oslobodilo Hrvatsku, a svi ostali su prevaranti?
Treće, posve je irelevantno da li je klijent navedene odvjetnice "istinski" ili "lažni" branitelj. Ustavni sud ne donosi odluku o ustavnosti zakona temeljem toga. Na kraju, sama objava Registra, kako vidimo, ne rješava pitanje "lažnjaka", niti to može. To pitanje se može, a moglo se i ranije, riješiti i bez javne objave podataka. To što nije postojala politička volja da se to napravi, to nema nikakve veze s objavom osobnih podataka građana RH. Činjenica je da je javna objava Registra najobičniji populistički potez ministra, premijera i vlade općenito. Nisu čak ni pogledali što objavljuju, pa je to što je objavljeno zapravo najobičnija nakarada, a ne Registar branitelja.
Prikaži još ↓
Dr
Drmator!!
28.1.2013.
Odustani
@PMF087..."Nije točno da će ti neko praviti probleme na granici"...."pa sam isao i za Crnu Goru i kroz BIH i kroz cijelu EU".... 2010 mi je odbijena viza za Aus
traliju....nakon sto sam predao sve papire koje su trazili, pozvan sam u sobicu na intervju. osoba koja je drzala intervju je u jednom trenu okreula monitor kompjutera prema meni pokazujuci moje ime na onom famoznom spisku branitelja koje je kruzilo po netu... tada su zahtjevali od mene cijelu dokumentaciju o mom "ratnom putu" i svemu vezanom za navedene datume...kad sam kontaktirao nase, dobio sam odgovor "oni to nemaju pravo zahtjevati"... e pa izgleda da imaju jer sam dobio nogu a ne vizu.... prije nekih mjesec dana ista stvar sa Novim Zelandom.... I kome da se ja sad zalim, predsjedniku??? vladi?? morhu??? tebi @PMF087 i takvima kao ti???
Ako je tebi biti dika i prilika biti na toj listi, vjeruj, ima nas koji ne zelimo biti tamo... Nismo nista manje branitelji, nego jednostavno zelimo nastaviti sa svojim zivotom...lako je ic u BiH, crnu goru itd, pa onda komentirati tipa " Malo su me čudno gledali na granici pri kontroli ali nitko ti ne pravi probleme..." odi malo dalje u svijet, gdje su kontrole stroze i gdje se na oslobodilacki rat koji se vodio u Hrvatskoj ne gleda bas blagonaklono... Sto se mene tice, i ja mislim svoja prava traziti preko odvjetnika i ukloniti moje ime sa liste.... svoje za hrvatsku sam odsluzio sa srcem i zdravljem kojeg sam po cukama ostavio, a sad je vrijeme da krenem dalje...imam pravo na svoj zivot i mir
Prikaži još ↓
PMF 087
28.1.2013.
Odustani
gl.zač (da ti ne stavim pun naziv kako neko ne bi pomislio da te vrijeđam) ne mogu reći za Australiju ili Zeland ali za Evropu sam prošao i živio vani.. Znam da
sam na početku bio pod "prismotrom" u jednoj državi dok nisu vidjeli da si ok ali mi niko nije pravio neke probleme. Razumijem ja i tvoje ogročenje onim što je nastalo od Hrvatske nakon 95. i to svakoga pravog čovjeka tišti, bio on branitelj ili ne.. Naravno ako si se borio za nešto sasvim drugo onda te to mnogo više boli. Ne možeš mi reči da je tebi svejedno da neko ko je sjedio doma i švercovao i paradirao po kaficima u maskirnim odorama, ima veče zasluge nego mnogi koji su ostali bez posla radi ratišta ili puno drugih negativnosti. Mene svaki lažnjak ide na .... jer se kurče da su veliki Hrvati a u stvari su miševi i treba im stati na kraj. Mislim da imaš pravo tražiti da se tvoje ime briše sa liste ali siguran budi da svi ti problemi nisu bili radi tog registra nego možda neka druga lista da te je neko od "susjeda" s druge strane prijavio za nešto. U svakom slučaju razumijem tvoj stav i poštujem ga..
Prikaži još ↓
PMF 087
28.1.2013.
Odustani
Altera, tebi da odgovorim, ja nisam novopečeni Hrvat nego kad sam išao u školu se učio Hrvatsko-Srpski i toga se ne sramim i ne lažem tu da sam bio prisiljavan
učiti to.. To je tad bilo normalno i ja se apsolutno toga ne sramim.. Ako ti što znači i petokraku sam nosio kao i roditelji svih vas i časno je nosio, ni toga me sram nije.. Što je neko noseći tu petokraju 90-tih radio zlodjela to ne mijenja ništa.... nije kriva petokraka nego onaj ko je to činio. Što se tiče pravi i lažnih branitelja, nigdje nisam napisao da je više lažnih tako da si vjerovatno pogrešno protumaćio ali da ih je puno u to ne sumnjam niti najmanje. Ideja sa objavom registra je dobra a dali će dati dobre rezultate to ćemo još vidjeti. Prerano je o tome govoriti.. Treba vremena od zaprimljenih prijava, do provjera, razgovora, prikupljanja dokaza, podnošenja prijava, poziva na sud, donošenja presuda... Tako da za ovaj kratak period bi bilo glupo očekivati da se vide rezultati.. Nadam se da Vlada ne odustane od toga kao i od čistke lažnih invalida. To su enormna sredstva koja se izdvajaju a mogu se iskoristiti za proizvodinju itsl.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .