Ako djevojke i žene zakidamo za neophodna znanja u najplaćenijim (STEM) zanimanjima, znači da ih zakidamo za jednake mogućnosti života. A taj stakleni strop već je odavno trebalo razbiti
Zanimanja nisu muška i ženska, samo su bolje ili lošije plaćena
Umjetna inteligencija je teza i pojam desetljeća, vjerojatno i cijeloga stoljeća u kojem živimo. I ne samo kao dobar materijal za priču ili film, već upravo onako kako su to predviđali već u Antičkoj Grčkoj, kao realan dio naših svakodnevnih života. Od virtualnih asistenata s kojima komuniciramo na omiljenim shopping stranicama, do već prilično uvjerljivih humanoidnih robota koje najveće kompanije i znanstvenici pokazuju na tehnoločkim sajmovima. Roboti kao pomoćnici već ulaze u područje uslužnih i djelatnosti koje se tiču, primjerice, njege starijih. Koliko god je već svima jasno da prevelika uronjenost u digitalni svijet nosi i velike rizike i štete, suživot s tehnologijom za našu djecu je neizbježan. I zato je izuzetno važno posvetiti se tome da razumijemo "njihov" svijet i pomognemo im u tome da se snađu. Obrazovni sustavi moraju prihvatiti da znanja i vještine o AI i STEM području moraju biti obavezni dio kurikula. I da se područja poput informatike, elektrotehnike, računalstva više ne mogu predstavljati kao "muška" zanimanja.