Stari tip ruskih anlasera, el, magnet, ostaje zaljepljen!
toby
02.5.2020.
Odustani
pričaš gluposti
ucjena
03.5.2020.
Odustani
Ne pričam, stari je mehaničar dosta je tih slučajeva mao isto kaže i na kmionu FAP, anlaser ostane uštekan u zamajc, i zapali se kabal! a ti kako hoćeš?
toby
04.5.2020.
Odustani
Kakve veze ima mehaničar s anlaserom ?
ucjena
05.5.2020.
Odustani
On je učio zanat kad su mehničari radili i elektriku, limariju, popravljli ne samo mjenjali novo, varili, autogeno i elektro, čak i lakirali automobile, kad je
vozio dajc, samo d je motorče od Fapče!
Prikaži još ↓
toby
16.5.2020.
Odustani
sad si usro skretničara i dvadeset km pruge
ucjena
16.5.2020.
Odustani
I pekari danas mjenjaju setove, remenje pumpa, španeri, kvačilo sa druk ležajem cak i zamajac je negdje sajla, kotač komplet sa sa nabe dole i sve sa kočnicama
gore, itd, a ti seri koliko hočeš, spajala se elektrika, varilo se, spone se naštukavale, ferode nitale, pa ti pet, s, ležajevi na radilici se ljevali i grecali, podmetale se se tanke šajbe po ležajeve, hart lotale se sajle, jer nije bilo i bilo je jeftinije, akumultori su se praznili, oprali, punili sumpornom kiselinom 32 boema, i formrali dva dana, pa praznii i opet napunili pa na vozilo po ovo 3 g vozio i još puno sitnih danas skupih popravaka, samo novo, a i novo ne valja!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .