Uglavno sa svima kojima sam pričao u ovoj pogibelji , tragediji na moru ,dakle sa starim morskim vukovima objasnili su mi da je ovi nestali kapetan trebao reći kompaniji da neće isploviti sa takvom kantom od broda i time spasiti život sebi i ostalima ! Eto sada je lako biti poslje "bitke general " ali to se priča po kafićima gdje se kreću hrvatski pomorci !
ni
nitrogen4
26.2.2020.
Odustani
Ja cu ti kao vessel manager reci da bi dobio otkaz istog trena i dosao bi netkom drugi,
dakle, treba ga razumjet, obitelj, mozda krediti itd itd. Nazalost, to
je istina, koga boli za njega i njih. Ovdje je debelo usrala klasa a kako je bio BV i ne cudim se. A i nasi vrli sindikalci glume a nemaju pojma gdje su nasi ljudi i na kavim ragama plove
Prikaži još ↓
ARMAGEDON
26.2.2020.
Odustani
@nitrogen4
Pa bolje otkaz no izgubit glavu jeli ? Danas su surova vrimena i ljudi prisiljeni doslovce robovat za preživit ..eee jbg ! A što se tiče sindikalaca
vidimo kolika im je moć ovdi na ovim propalim škverovima i tisuće ljudi koji su na kraju priče bez posla i prihoda ! Mislim da kod pomoraca ti naši sindikati nemaju blage veze s vezom da se bore sa svjetskim nepravilnostima i iskorištavanjem hrvatskih pomoraca koji su prepušteni sami sebi od pronalaska posla do ,ostvarenja svojih prava koje imaju više Pakistanci no Hrvati na stranim flotama !
Prikaži još ↓
no
nottonightjosephine
26.2.2020.
Odustani
Brod je zajedno sa ljudima stradao zato sto se nasao u pogresno vrijeme na pogresnoj poziciji. Pitanje je zbog cega i zasto?
Nema sanse da takav remorker moze
protiv mora ili swella vec od 4.5-5 metara, a kamoli protiv hurricana i valova od 9-10 metara.
Realna je pretpostavka da su i kapetan i kontrola rute/vremena u kompaniji u svakom momentu znali gdje se brod nalazi( u marseilleu su znali 100%).
Pretpostavljam, rpt pretpostavljam, da je kapetan dobio upute da presjece rutu hurricana a kako bi stigao na ugovoreni posao. More je pojacavalo sa lijevoga boka pa je remorker imao malu brzinu. Znaci morao se vratiti nazad i cekati u mirnijem sektoru da more padne i oslabi(ovo ukazuje na to da kapetan mozda i nije znao da mu hurrican dolazi s live strane. Mozda, manje vjerovatno, da je usput doslo i do kvara na motoru).
Ovdje je human faktor u pitanju, struka je totalno zakazala jer je izlozila brod i posadu riziku i pogibelji. Remorker se morao stalno drzati minimalno 300-400 milja dalje od rute hurricana.
Dalje, gdje je VDR - crna kutija(ukratko bova, koja u sebi sadzi HDD odakle se tocno rekonstruiralo sto se dogadjalo u zadnja 24 sata. Reci ce, naravno, da je nisu nasli...)?
U tom se smjeru morala voditi i vodila se istraga koja je vec gotova i zakljucena.
Uzgred: Bourbonu je vec isplacena(ako nije, bit ce)nadoknada za 'total loss' - potpuni gubitak broda.
Prikaži još ↓
ni
nitrogen4
26.2.2020.
Odustani
Kapetan nikad ne dobiva poruke o "presjecanju" ikakvog nevrema. Upravo suprotno.Sve je na njegovoj prosudbi. Ovaj mali brod je sreadao jer je netko pustio brod
iz skvera i potpisao certifikate.
I komandant nema sanse reci bilo sto. Firma od k.... Uggoglajte bulk carrier Stellar Banner, dogadja se upravo sade ispred luke Itaqui, krivo nakrcan brod. Ja sam nedaleko, U Manausu pa gledam lokalne vijesti
Prikaži još ↓
ni
nitrogen4
26.2.2020.
Odustani
Pitas gdje je VDR, a sto ce ti, kod ovakve firme, to nije ni radilo, kod svakog Annual-a treba doc servis i klasa ali to kosta
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .