Nazalost vecini jos ovdje nejasno i isto onima koji to ne zele cuti jer su na neki nacin vezani poslovno ili emotivno za tragediju i gubitak , no istina lezi u tome da Kapetan nikada nije smio isploviti iz luke sa brodom koji nije bio tzv "Seaworthy " , sa premalo informacija o nadolazecem nevremenu . Buduci da se tu radi o odgovornosti vlasnik odnosno kompanija se sada hvata pravno upravo za taj dio gdje finalnu odgovornost prebacuje na kapetana kako nebi doslo do isplate obestecenja za gubitak zivota. Velika poruka mnogim Hrvatima koji se bave ovakvom vrstom posla .
ne
nesminrec
27.9.2020.
Odustani
Bravo-nazalost stvarnost danasnjeg shipping biznisa.Kao i problem oko smjena radi Corone.Duga prica.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .