Vjerojatno nije popularno reći, ali ako je vidljivo brod u katastrofalnom stanju, kapetan je taj koji je odlučio da isplovi s posadom i time je preuzeo odgovornost na sebe. Također u 21. stoljeću da bez obzira na prognozu otploviš brodom u srce oluje od 240 km/h umjesto da je pokušaš izbjeći je isto odgovornost kapetana.
ne
nesminrec
25.9.2020.
Odustani
Joza - sve tocno.Nisu im niti0 dali dovoljno goriva da bi mogli izbjeci ili propustiti ciklon.U svakom slucaju,komandant je taj koji odlucuje ili odbija isplovi
ti sa nesigurnim brodom.Da je kojom srecom kap. Miskic prezivio,bilo bi mu sudjeno.Tu je caka sa mladim komandantima sto nemaju petlje donositi odluke ili se suprotstaviti kompaniji (strah od gubitka zaposlenja- okrutni svijet kapitalizma).Medjutim ne misle na posljedice a u ovom je slucaju sam platio zivotom.Zato kompanije ne vole starije-iskusne komandante (15-20 godina komande) na svojim brodovima - sa izgovorom da su stari pa preferiraju mladje s kojima mogu manipulirati i ucjenjivati.Neznaju ljudi na kopnu sto je to biti pomorac a pogotovo u danasnje vrijeme.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
26.9.2020.
Odustani
Kakooo ste pametni za poluditi.
Dk
Deaktivirani korisnik
26.9.2020.
Odustani
ti kao clan posade mozes reci da ne zelis isplovit,napustis brod.4 puta sam prosao di sam se iskrcao i brod je nastradao u nevrimenu,sad ce te rec luda srica
Dk
Deaktivirani korisnik
26.9.2020.
Odustani
Sa 4 napustanja broda sigurno imas odlicne appraisale.
Dk
Deaktivirani korisnik
26.9.2020.
Odustani
Mora da si imao negativne ocjene
ne
nesminrec
27.9.2020.
Odustani
luminar-mozda ima negativne appraisale ali jos uvijek ima glavu na ramenu.
ne
nesminrec
27.9.2020.
Odustani
Armada - koliko imas navigacije u matrikuli?
Dk
Deaktivirani korisnik
27.9.2020.
Odustani
Istina, nesminrec. Svaka cast ako se uz 4 napustanja uspijeva iznova ukrcati.
ne
nesminrec
27.9.2020.
Odustani
Luminar-e pa to je problem pomoraca.Znamo da postoje svakakve kompanije i managementi koji se hvale da su najbolji,rade najvise na sigurnost a kada zakoracis na
njihov brod vidis sasvim drugu situaciju.Pomorci su najmanje zasticeni na trzistu rada.Sindikati su nula,zakoni i propisi nedoradjeni i limitirani do granice kada brodovlasnik/kompanija dolaze u neki problem ili moraju vise placati.Npr. jedan od problema su ugovori (vrlo malo komapnija koje nude ugovore na neodredjeno tj trajne ugovore-vecina daje ugovor po ukrcanju.Kada si kuci-nema nista).Drugo je diskriminacija tj neujednacenost placa po nacionalnosti.Trece,ako prodjes 45 godina strosti vec te krivo gledaju da si star a sa 50-55 godina-cak ne ulazis u obzir uopce.A zakonski,za starosnu mirovinu, moras sa 65.Ili primjer kojeg spominjes,ako odbjes ukrcaj ili se iskrcas zbog uvjeta na brodu - crna lista.Pomorstvo je staro koliko i Svijet a li se do dana danasnjeg nismo pomakli vise od pedlja u pravima pomoraca.Na papiru sve super ali u praksi-jako lose.
Prikaži još ↓
ne
nesminrec
27.9.2020.
Odustani
Pomoraca ima oko milijun i pol.Svojim radom servisiraju 7 milijardi ljudi.Da brodovi stanu - mozete misliti sto bi se dogodilo.
Nema nikakvog respekta prema pos
lu kojega pomorci obavljaju a da ne govorimo o zastiti prava i statusa pomoraca.Barem malo respekta- ako ne nista.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .