Obavijesti
komentari
Zaboravljeni kapetan: Prošla je godina od nestanka Miškića...
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

drug Joža
Vjerojatno nije popularno reći, ali ako je vidljivo brod u katastrofalnom stanju, kapetan je taj koji je odlučio da isplovi s posadom i time je preuzeo odgovornost na sebe. Također u 21. stoljeću da bez obzira na prognozu otploviš brodom u srce oluje od 240 km/h umjesto da je pokušaš izbjeći je isto odgovornost kapetana.
ne
Joza - sve tocno.Nisu im niti0 dali dovoljno goriva da bi mogli izbjeci ili propustiti ciklon.U svakom slucaju,komandant je taj koji odlucuje ili odbija isplovi Prikaži još ↓
Dk
Kakooo ste pametni za poluditi.
Dk
ti kao clan posade mozes reci da ne zelis isplovit,napustis brod.4 puta sam prosao di sam se iskrcao i brod je nastradao u nevrimenu,sad ce te rec luda srica
Dk
Sa 4 napustanja broda sigurno imas odlicne appraisale.
Dk
Mora da si imao negativne ocjene
ne
luminar-mozda ima negativne appraisale ali jos uvijek ima glavu na ramenu.
ne
Armada - koliko imas navigacije u matrikuli?
Dk
Istina, nesminrec. Svaka cast ako se uz 4 napustanja uspijeva iznova ukrcati.
ne
Luminar-e pa to je problem pomoraca.Znamo da postoje svakakve kompanije i managementi koji se hvale da su najbolji,rade najvise na sigurnost a kada zakoracis na Prikaži još ↓
ne
Pomoraca ima oko milijun i pol.Svojim radom servisiraju 7 milijardi ljudi.Da brodovi stanu - mozete misliti sto bi se dogodilo. Nema nikakvog respekta prema pos Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .