Metalni dio težak 10 kilograma koji povezuje tračnice kod skretnica, odvojio se od tračnica, podigao i tako uzrokovao iskliznuće vlaka. Poginulo je šestero putnika
Za željezničku nesreću blizu Pariza kriva metalna spojnica?
Za tešku željezničku nesreću na stanici južno od Pariza krivac je 10 kilograma težak komad metala koji se odvojio od tračnica, izvijestile su Francuske nacionalne željeznice (SNCF).
Kompanija je potvrdila kako je iskliznuće vlaka iz tračnica, u kojem je u petak poginulo šestero, a ozlijeđeno više od 200 ljudi, uzrokovala odvojena metalna spojnica na skretnicama.
SNCF je još ranije preuzeo krivicu i odgovornost za nesreću.
- Mi smo odgovorni za živote svojih putnika - rekao je šef kompanije Guillaume Pepy, javlja France 24.
Podsjetimo, u vlaku je bilo oko 385 putnika, vozio je 137 km/h, što je ispod maksimalne dozvoljene brzine. Iskočio je s tračnica, otklizao i zabio se u željezničku stanicu u malenom gradiću Brétigny-sur-Orge izvan Pariza.
Vlak prije prošao najnormalnije; Zašto je iskočio tek treći vagon?
Pepy je rekao kako su istražitelji otkrili da se metalni dio, kojeg je on naveo kao spojnicu između dviju tračnica kod skretnice, odvojio od tračnice, podigao i tako uzrokovao iskakanje vlaka.
Istražitelji pokušavaju otkriti kako se tako nešto moglo dogoditi, budući da je 30 minuta prije nesreće drugi vlak najnormalnije prošao istim dijelom pruge. Također, istražuje se i zašto je tek treći vagon bio prvi koji je iskočio.
Pierre Izard, dužnosnik u SNCF-u, rekao je kako se metalni komad pomaknuo prema sredini skretnice i u takvom položaju onemogućio normalan prolaz vlaka.
Provjerit će oko 5000 istih dijelova na svim skretnicama
Iako se za sada čini kako je kvar na tračnicama uzrokovao nesreću, Pepy je ipak dodao: 'Ne može biti definitivnog odgovora u nekoliko minuta, niti u nekoliko dana'. Također, rekao je kako će se sve od oko 5000 ovakvih metalnih dijelova na skretnicama detaljno provjeriti.