E moj Staniću, svaki ti čast što si uspio iz manipulirati toliki broj ljudi za svoju dobrobit i onih oko tebe. Žao mi je onih koje nisi uspio iz manipulirati a sve jedno će debelo osijetiti na svojoj koži.
ko
kockasti19
31.10.2014.
Odustani
Ovo sam jučer napisao ispod teme autocesta: 'Bilo bi dobro da je narod svjestan: PRVO da će platiti što je HAC gradio nerentabilne dionice nakon što se znalo da
neće moći sami financirati kredite, a DRUGO da neće vidjeti milijarde, bolnice, vrtiće, škole. Pitanje je samo u kojem će slučaju platiti manje. Ja smatram da će monetizacijom platiti manje cca 20 milijardi i to može biti zarada koncesionara ako raspolaže vlastitim novcem ili može dobiti kamatu po cca 2 posto. Ovo je u kratkim crtama, nisam neki stručnjak, naka me demantiraju stručniji. MOJ ZAKLJUČAK narod je već izgubio borbu, može samo smanjiti štetu, dobiti mogu jedino uhljebi u HAC-u. Lijep pozdrav svima koji ne misle samo na sebe.' ...Dobio samo minus pa mi drago da neki ljudi ipak shvaćaju o čemu se stvarno radi.
Prikaži još ↓
Do
Doxxxxxx
31.10.2014.
Odustani
kockasti sve ovisi po kojim uvijetima vlada daje autoceste u koncesiju odnosno privatizaciju, ne razumijem čemu izmišljati nazive kao što je monetizacija, kada
je ovo privatizacija, pa neka to ne uljepšavaju nego tako i govore, kod nas je puno toga nerentabilno ako ćemo biti objektivni, naprimjer nerentabilno je isto tako napraviti napise na području Siska gdje ljude svake godine poplavi Sava, jeftinije bi bilo preseliti ih na lokaciju gdje nema poplava, ali dati u privatizaciju autoceste je veliki problem, ovo kada "stručnjaci" pričaju kako autoceste nisu naše zato jer plaćamo bankama kredite, to je isto kao da čovjek kupi stan i na 30 godina digne kredit na taj isti stan odnosno hipoteku, prema tome to nije stan čovjeka kao vlasnika već banke dok ti taj stan ne isplatiš, privatizacije se rade na drukčije načine, primjer je zračna luka Zagreb, u nju nije ulagano dugi niz godina i nju treba dat u koncesiju, ali zauzvrat će je privatni vlasnici proširiti, povećati kapacitet, te broj dolazaka zrakoplova, a ne daje se u koncesiju "gotov" proizvod, to samo panjevi mogu napraviti, kod nas je veliki problem oko svega pa tako i autocesta, nama je najbolje sve dati u koncesije i prodaje neka nas izmuzu u tih 30-40 godina, a onda će nam ostat drek na šibici, primjer HŽ Cargo di su u koncesiji dobili ponude od Austrijanaca, Mađara i Rumunja, prihvatili su Rumunje, na kraju se ustanovilo da ta firma ima kapital od čak 100 eura s kojima je htjela preuzeti Cargo, to pokazuje, da su kod nas na vlasti nesposobni ljudi i da će nam uvijek tako biti, ako se nešto na veliko ne promjeni, 20 godina sustavnog pljačkanja i uništavanja države dovelo nas je da sve moramo prodat i privatizirati.
Prikaži još ↓
2 x general
31.10.2014.
Odustani
ovdje najveći nesposobnjakovići su najveći manipulatori!!! ali to donosi svako previranje u društvu. uvjek isplivaju niš koristi tipovi a za nekoliko godina nit
ko više niti ne zna da postoje!
Prikaži još ↓
ko
kockasti19
01.11.2014.
Odustani
Doxxxxxx mislim da miješaš kako se kaže kruške i jabuke. Nasipi nemaju gotovo nikakve veze s tim slučajem. Nisi me demantirao kako ćemo manje platiti jer platit
ćemo sigurno. Monetizacija po meni nije privatizacija jer su ceste naše ponovno nakon cca 40 godina u istom stanju, dok nešto što smo privatizirali u RH se više nikad neće vratiti pa makar privatizirano i po Sanaderovom modelu. Ponavljam OVDJE je ključno kako izbjeći velike kamate, a ako želite svi koji ste potpisali i branite ovu inicijativu možete založiti imovinu, uzeti kredit, zarađivati na autocestama uz pomoć vrlih menađera HAC-a i nitko sretniji od mene. Podijelite sa Stanićem 80 milijardi kad vam je dao priliku lažima i manipulacijom. Žalosti me kad vidim koliko ima ljudi koji ne razumiju, a spremni su potpisivat nešto. Ne može nam biti bolje.
Prikaži još ↓
lotus_1
01.11.2014.
Odustani
Evo jednostavnog zadatka iz matematike. Dug bankama sa kamatama cca 60 milijardi kuna. Godišnja dobit HAC-a cca 1 milijarda kuna. Za koliko će godina HAC otpla
titi kredit?
Prikaži još ↓
mi
mirooo2222
01.11.2014.
Odustani
lotus,ako se za koncesiju dobi 20 milijardi kuna tko če vratiti preostalih 40?koncesionar sigurno ne.
ko
kockasti19
01.11.2014.
Odustani
Više od 60 milijardi ćemo otplatit nakon više od 30 godina sa više kredita. Glavnica je 33 milijarde, a kamata cca 30 milijardi. Koncesijom bi trebalo ostati 10
milijardi koje možemo zatvoriti jednim kreditom i uštedjeti cca 20 milijardi kamata. To je nekakva računica, a ostala bi nam i naknada od 20 lipa po litri goriva koja sad ide HAC-u.
Prikaži još ↓
lotus_1
01.11.2014.
Odustani
miroooo, ako dobijemo 20 milijardi i njima zatvorimo veći glavnice koji je trenutno cca 30 milijadi kuna, ne plaćamo više 4 milijarde eura kamata.
lotus_1
01.11.2014.
Odustani
kockasti, i cestarina iz registracija. Koncesionar ima pravo samo na sredstva iz naplate cestarine.
lotus_1
01.11.2014.
Odustani
nirooo, dakle, ostaje nam platit 10 milijardi kuna kredita, a kroz 25 godina nam ostaju na rapolaganju sredstva iz registracija i dio iz cijene benzina. Taj nov
ac treba iskoristiti puno pametnije, u razvoj a ne ići u novu stagnaciju narednih 25 godina kako bismo plaćali kamate na nešto što je preplaćeno i što je netragom nestalo. Ja u monetizaciji ne vidim nikakav problem. I istarski ipsilon je pod koncesijom i sve štima, i nitko se ne buni.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .