Obavijesti

News

Komentari 6

Za promidžbu turizma ove je godine izdvojeno 38 mil. kuna

Za promidžbu turizma ove je godine izdvojeno 38 mil. kuna
1

Turističko vijeće u utorak odabralo strane marketinške i PR agencije koje će ove godine za 30.5 milijuna kuna promovirati hrvatski turizam u u 13 zemalja

Od početka godine stiglo nam je između tri i sedam posto više gostiju nego u isto vrijeme lani, a dobrim dijelom tomu je doprinijelo i europsko rukometno prvenstvo. Uz milijardu eura investicija u turizmu, ovogodišnju sezonu trebali bi dočekati spremnije i s više smještajnih kapaciteta. Poruka je to iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) čije je Turističko vijeće u utorak odabralo strane marketinške i PR agencije koje će ove godine za 30.5 milijuna kuna promovirati hrvatski turizam u u 13 zemalja. 

To su MediaCom za Švicarsku, Poljsku, Francusku, Mađarsku Norvešku, Real grupa za Njemačku, Austriju, Rusiju i Švedsku, potom Aviareps za Belgiju i Nizozemsku, Mediaplus za Veliku Britaniju te agencija Vailati&Savarro za ItalijuZa ovaj natječaj stiglo je 10 ponuda.

HTZ odabrala je i PR agencije koje će promovirati hrvatski turizam u 11 nama ključnih zemalja. Vrijednost ovog natječaja je 7.5 milijuna kuna. Među PR agencijama odabrani su Media Consulta International Holding AG za kategoriju natječaja – „Odnosi s medijima“ te Hills Balfour Group za kategoriju natječaja – „Društvene mreže i digitalna komunikacija“. Za ovaj natječaj stiglo je osam ponuda.

Ove će godine predstavništva Hrvatske turističke zajednice samostalno provoditi PR u Italiji i Nizozemskoj. Direktor HRZ-a Kristian Staničić izjavio je da je odabir marketinških i PR agencija bitan za provođenje kampanja na pet glavnih emitivnih tržišta, a to su Njemačka, Austrija, Skandinavija, Velika Britanija te Francuska, a prve promidžbe krenut će početkom ožujka.

- Najave za turističku sezonu su dobre, broj bukinga raste – rekao je Staničić. Unatoč rastu broja gostiju već na početku ove godine, napomenuo je kako ćemo prve prave procjene o predstojećoj sezoni imati nakon Berlinskog sajma, koji je jedan od glavnih turističkih sajmova za naše tržište.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
Admiral NATO-a i dramatična poruka: 'Pripremite se za rat'
PORUKA IZ BRUXELLESA

Admiral NATO-a i dramatična poruka: 'Pripremite se za rat'

Visoki NATO-ov admiral pozvao je u ponedjeljak poslovne ljude da pripreme "ratni scenarij" i prilagode svoju proizvodnju i distribuciju kako bi bili što manje izloženi ucjenama Rusije i Kine
Omamio ga i utopio u Kupi da se domogne BMW-a, Karlovčani u šoku: 'Dobro znamo ubojicu'
DETALJI UŽASA

Omamio ga i utopio u Kupi da se domogne BMW-a, Karlovčani u šoku: 'Dobro znamo ubojicu'

Amara Softića (34) iz BiH ubojica Jura U. (23) napao je zbog BMW-a. U međuvremenu su ga priveli zbog krađe i napada na ženu na koju je s krivotvorenim papirima prepisao auto
Mladić (23) omamio muškarca i bacio ga u rijeku da se utopi kako bi se dokopao BMW-a
UBOJSTVO U KARLOVCU

Mladić (23) omamio muškarca i bacio ga u rijeku da se utopi kako bi se dokopao BMW-a

Nakon prijavljenog nestanka, policija je odmah započela opsežno kriminalističko istraživanje s obzirom da su okolnosti nestanka ukazivale na moguće počinjenje kaznenog djela.