Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Za proizvod odgovara trgovac, čak i ako ga je servis izgubio

Za proizvod odgovara trgovac, čak i ako ga je servis izgubio
1

Popravak u zakonskom roku potrošaču ne smije stvoriti dodatni trošak. Znači da bi gubitak mobitela tom čitatelju trebao kompenzirati trgovac, a ne serviser

Predao sam mobitel u prodavaonicu da ga pošalju na servis i nestao je, požalio se čitatelj Glasu Slavonije.

- Reklamacija se podnosi na mjestu kupnje. Trgovac je dužan omogućiti podnošenje reklamacije i riješiti je, u ovom slučaju dostaviti mobitel serviseru o svom trošku i popravljeni vrati potrošaču. Popravak u zakonskom roku potrošaču ne smije stvoriti dodatni trošak. Znači da bi gubitak mobitela tom čitatelju trebao kompenzirati trgovac, a ne serviser. Oni kasnije mogu međusobno razriješiti čijom je krivnjom mobitel nestao. Dokument o predaji mobitela trebao bi čitatelju biti osnova za ostvarivanje svojih potrošačkih prava - pojasnili su u Glasu Slavonije.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Pokretanje videa...

15:21
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1