Obavijesti

News

Komentari 251

Za kampanju 600.000 kn: HZZ mamio spotom Lane Jurčević

Za kampanju 600.000 kn: HZZ mamio spotom Lane Jurčević
2

Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ) poziva mlade Hrvate da postanu konobari, kuhari ili sobarice. Konobar se u spotu fotografira s Jurčević, te mu ostali muškarci zavide...

Koristi i ti neku od mjera zapošljavanja za mlade te pronađi svoj posao iz snova tijekom sezone i poslije nje.

Tim riječima Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ) poziva mlade Hrvate da postanu konobari, kuhari ili sobarice.

Riječ je o spotu u kojem glavnu ulogu ima pjevačica u usponu Lana Jurčević i za koji je Ministarstvo turizma tvrtki Plavi film d.o.o. isplatilo 183.840 kuna. Ne zna se koliko je točno novca sjelo na račun Lane Jurčević, ali za sve glumce i statiste izdvojeno je 29.200 kuna.

U Ministarstvu turizma ističu kako je HZZ uočio nedostatak radnika u turizmu te da se zato išlo u ovu kampanju.

- Dugoročno se želi preventivno djelovati i aktivirati potencijalne kadrove za sljedeću sezonu - rekli su nam u ministarstvu.

Za cijelu kampanju HZZ-a predviđeno je 600.000 kuna, a objasnili su i kako su Jurčević odabrali jer ima velik broj fanova u ciljanoj populaciji.

frizure

Na društvenim mrežama mnogi su se obrušili na ovu kampanju podsjećajući kako naši radnici odlaze u inozemstvo. Mnogi se sjećaju slučajeva u kojima su sezonski radnici iskorišteni te neisplaćeni za svoj rad. Pitaju se čemu HZZ-u uopće treba reklama, kad u Hrvatskoj postoji samo jedan takav zavod. Dakle, nema konkurencije. Nekima je, pak, sporan sadržaj spota. Jurčević s nekoliko djevojaka zavodljivo pleše u baru na plaži, konobar ih poslužuje i fotografira se s njima. Gost (muškarac) za šankom mu zatim govori:

- Ej, koji ti super posao imaš - kaže muškarac pomalo zavidno.

- Pa, naravno, a za sve je kriv zavod - uzvraća konobar te slijedi poziv nezaposlenim mladima da se jave HZZ-u.

Na spot su se obrušili riječki Laburisti. Pitaju se na koji način ova reklama pomaže u zapošljavanju: HZZ se razbacuje novcem radnika, bolje bi bilo da je koristio Pokemone.

Cijelu kampanju pokrenula je tehnička Vlada, a vode je ministarstva kojima su na čelu HDZ-ovi ljudi - Ministarstvo rada Nade Šikić te Ministarstvo turizma Antuna Klimana. Projektu se kao partner priključila i Hrvatska turistička zajednica.

Poziv na dostavu ponuda za nabavu raspisan je 16. lipnja, a ugovor je potpisan 4. srpnja, kad je turistička sezona u punom jeku i već je kasno za zapošljavanje sezonaca.

- Dakle, odabrano je rješenje koje će najučinkovitije potaknuti mlade ljude da koriste mjere aktivnog zapošljavanja - kazali su nam u HZZ-u dodavši kako su ciljevi zapošljavanje većeg broja mladih, te informiranje istih o njihovim mjerama.     

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 251
FOTO Teška nesreća u Šibeniku: 'Auto se zabio u zid i prevrnuo'
NA TERENU I VATROGASCI

FOTO Teška nesreća u Šibeniku: 'Auto se zabio u zid i prevrnuo'

U nesreći je, kako su nam potvrdili iz JVP Šibenik, sudjelovao jedan automobil. Za sada nema službenih informacija o ozlijeđenim ili stradalim osobama
Do kraja života nije znao crtati, poginuo je u svom Mercedesu, a bio je arhitekt ispred vremena
ZAGREBAČKI VIZIONAR

Do kraja života nije znao crtati, poginuo je u svom Mercedesu, a bio je arhitekt ispred vremena

Spisateljica i arhitektica Ena Katarina Haler za Express je pisala feljton povodom 130. godišnjice rođenja arhitekta Drage Iblera, Zagrepčanina koji će uz taj grad ostati vezan tijekom cijelog profesionalnog života
Epidemiolog Kaić o virusu koji se širi u Kini: 'Kola među nama, nije nov, nema mjesta panici'
HMPV NIJE NOVA KORONA

Epidemiolog Kaić o virusu koji se širi u Kini: 'Kola među nama, nije nov, nema mjesta panici'

Kina bilježi porast oboljelih zbog HMPV virusa. Epidemiolozi kažu da on nije nov, dugo je među nama pa onda postoji iimunitet, koji na koronu nismo uopće imali. Cjepiva nema pa je rizik za malu djecu i starije veći