Izvršni direktor Herbert Diess pokušava pronaći način da oslobodi novac za financiranje prijelaza na struju. Za Reuters nije htio pojedinačno komentirati brendove, ali kaže da se moraju mijenjati iz temelja
VW u studenom odlučuje hoće li prodati Bugatti Rimcu, a Ducati i Lamborghini čekaju novi plan
Njemački proizvođač automobila Volkswagen preispituje budućnost Lamborghinija, Bugattija i Ducatija kako bi svoje poslovanje postavio na ekonomičnije osnove pri prijelazu na masovnu proizvodnju električnih automobila, rekli su izvršni direktori.
Uprava i direktori Volkswagena razmotrit će strategiju na sastanku u studenom te rade na novom „popisu obveza“ koje će kompaniji pomoći da više nego udvostruči svoju vrijednost, na 200 milijardi eura, rekao je jedan izvršni direktor.
Rezultat svega moglo bi biti tehnološko partnerstvo za sportske automobile s visokim performansama i za brendove supermotora, restrukturiranje ili nešto drugo, uključujući uvrštenje u burzovnu kotaciju i prodaju, rekla su dvojica direktora koji su željeli ostati anonimni.
Sredinom rujna specijalizirani britanski časopis Car Magazine izvijestio je da će Bugatti preuzeti Rimac Automobili, a Volkswagen će navodno zauzvrat dobiti veći udio u hrvatskoj kompaniji.
Volkswagen više ne želi trošiti novac i radnu snagu na Bugatti, koje namjerava preusmjeriti u opsežan program ulaganja u elektrifikaciju, digitalizaciju i autonomnu vožnju, napisao je tada Car Magazine, dodajući da su VW-ovi izvršni direktori odobrili prodaju početkom rujna. U Rimac Automobilima kazali su tada da ne mogu komentirati spekulacije, a izvješće nisu željeli komentirati ni u Bugattiju ni u Volkswagenu.
Izvršni direktori VW-a, u čijem su vlasništvu i brendovi Audi, Škoda, Porsche i Seat, kazali su da u kompaniji razmatraju imaju li resursa za razvoj električnih platformi za manje brendove, budući da trenutno ulažu milijarde u izmjene standardnih modela.
Izvršni direktor Herbert Diess pokušava pronaći način da oslobodi novac za financiranje prijelaza na električne modele nakon što su mu moćni sindikalni vođe blokirali pokušaj smanjenja troškova u matičnoj Njemačkoj.
U razgovoru za Reuters Diess nije želio pojedinačno komentirati brendove visokih performansi, ali je priznao da se Volkswagen mora iz temelja promijeniti kako bi se pripremio za eru električnih i autonomnih automobila.
- Stalno analiziramo portfelj naših brendova, posebno u fazi temeljitih promjena u našem sektoru. S obzirom na poremećaje na tržištu, moramo se usredotočiti i zapitati što transformacija znači za pojedine dijelove skupine - rekao je Diess.
„Brendove treba mjeriti novim zahtjevima. Elektrifikacijom, dosegom, digitalizacijom i kapacitetima za umrežavanje. Otvorio se novi manevarski prostor i svaki brend mora pronaći svoje novo mjesto“, rekao je.
Prošle je godine Volkswagen prodao 4.554 Lamborghinija, čija se cijena kreće od 200 tisuća do više milijuna dolara za posebne modele. Prodali su također 82 Bugattija, koji stoje milijune dolara te nešto više od 53 tisuće motocikala Ducati.