MOL je ukupno platio 9,6 milijardi kuna za Inine dionice. Istovremeno Iz džepova HR poreznih obveznika tijekom proteklih 15-ak godina “izbijeno” je najmanje 600 milijuna eura, odnosno više od 4,5 milijardi kuna za nabavu nepotrebnih, neiskorištenih ili manjkavih sredstava, opreme i objekata samo u vojnom i prometnom sektoru. Kad se u obzir uzme gradnja basnosvno skupih autoputa, koji zbog preskupih cestarina najmanje 8 mjeseci godišnje bivaju prazni. Kad k tomu dodamo svojevremeno, ko sv Petra 3 kajgane svjetsko prvenstvo, sa dvoranama koje su sve osim jedne u gabuli....našlo bi se toga još podosta. Kad se sve to zbroji, i pridodaju sve mutne radnje koje su svojedobno INU dovele na rub financijske provalije, onda je normalno da su drugi, u ovom slučaju MOL kupili INU. A da ni bilo svega gorenavedenog bilo bi obratno. INA bi mogla kupiti MOL,
we
westt
03.10.2013.
Odustani
INA je 1995. bila 80 puta veća kompanija od MOL-a, o čemu se tu priča? U pitanju je pljačka
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .