Kako koja stranka dolazi na vlast tako se mjenjaju interesi i strateški partneri. U vrijeme domovinskoga rata strateški partneri su Njemačka i SAD. Mnogi se sje
čaju svojih roditelja - gastajbajtera. Danas nevjerojatno, okrenuta leđa Njemačkoj i strateški partner je Velika Britanija? To nešto nije u redu. Zemlja koja je imala naklonost prema agresoru na domovinu Hrvatsku odjednom ima interese? Pitanje je samo kakvi su to interesi? Nadam se da će pojedinci odgovarati za svoja djela .
Prikaži još ↓
Car Mrgud Vazdacenzurirani
05.12.2013.
Odustani
Mi smo energetsko čmarište, a ne čvorište...i to ne samo energetsko.
ba
bajica1009
07.12.2013.
Odustani
Europska komisija je poništila ugovore Gazproma jer žele biti i opskrbljivač i prodavač plina i da mora postojati drugi dobavljač, to nije novost u plinskom biz
nisu. Naša predhodna vlada odbila je sve investitore plinskog i naftnog biznisa uz pomoč kojekakvih "Družba Adrija" i drugih tako da brodovi odlaze na iskrcaj u Kopar i Trst i tamo ispuštaju svoje balasne vode i ostavljaju dolare a mi imamo "čisto more". Sada kad se pokušava dio posla dovesti u Hrvatsku opet imamo savjetnike za taj biznis koji su prodali "Bjele noći" koji zagovaraju štetnost na okoliš. Stvarno smo stoka sitnog zuba.
Prikaži još ↓
Da
DamirKolar
07.12.2013.
Odustani
biče od ovog nešto, biče: još jedna nova đamija
Jurica_Francetić
06.12.2013.
Odustani
Mi smo čvorište idiotizma i to nam jedino pašalučani mogu preoteti.
PO
POTPEC
05.12.2013.
Odustani
Jedno su želje a drugo su stvarnost.
ja
jarunos
05.12.2013.
Odustani
nikad nije Islam usao u europu od kada je svjeta i vjeka,a sada ce novcima i onom stvari(natalitetom)jadni mi od tih peneza koje dolaze od nekrsta..ili kak bi r
ekli stari ljudi,nkad nije Turčin usao sabljom u Beč a sada ce kurcem..
Prikaži još ↓
Že
ŽeljkoKranjčević
05.12.2013.
Odustani
Kod nas žele ljudi ulagati ali zbog birokracije,papirologije i korupcije većina ostaje bez kuna i posla? Nadam se da u ovom slučaju ne bude tako?
Sp
Spec
05.12.2013.
Odustani
Katarci (u Nakilat floti) imaju više od 50 brodova za prijevoz prirodnog ukapljenog plina kapaciteta od 210 do 220 tisuća kubika koji danonoćno voze za Japan ,
Kinu , Englesku , Španjolsku , ... poslovi se šire pa već sada ima 52 terminala za primitak tereta . Za godinu dana se ukida limit proizvodnje pa će još i pojačati svoju poziciju na svjetskom tržištu koja je trenutno broj 1 i to daleko ispred ostalih . Možda i nas nekako natjeraju da nam krene bez obzira na nesposobnost supotpisnika na našoj strani
Prikaži još ↓
bubamara2103
05.12.2013.
Odustani
Konačno nešto pozitivno, ako opet nije neki spin!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .