Svaki ali ama baš svaki hybrid je jedna velika prevara,pogotovo ako ga voziš na dužim relacijama. Zašto ? Pa zato jer tada uopće ne koristi pogon na struju a bez potrebe vozi sobom veću težinu, a veća težina =veća potrošnja.Po gradu je situacija nešto povoljnija jer tad koristi struju, ali opet do neke mjere...kad elektronika prepozna da je baterija ispod određenog kapaciteta, onda i kod manjih brzina koristi benzinsi motor, a onda ne štedi i...zagađuje.Emisija CO2 po gradu je nula (a u stvari nije), pa se onda računski dobiva kriva CO2 emisija, jer se koristi formula (CO2= grad + otvorena cesta+auto cesta podijeljeno sa tri) ili primjer brojkama, recimo: 0+100+110 =210, to podijelimo sa 3 i dobijemo prosjek od 70gr/km, što je jedna velika LAŽ. Tim trikom se proizvođači automobila koriste da zadovolje stroge EU propise po pitanju ispuštanja CO2. Zato se uvodi WLTP, novi protokol za mjerenje emisije CO2 kod kojeg će hybridima po gradu mjeriti na tri načina i to: vožnja samo baterijom+vožnja baterijom i motorom+vožnja samo motorom.Te tri stavke se zbroje i podijele sa 3, pa onda dobivamo emisiju CO2 u gradskom režimu...ugl. za manje zagađivanje unutar grada je čista struja najbolje rješenje. Još kad bi bila ekološki proizvedena,onda bi se moglo pričati o ekologiji.
ka
kajbuljis
31.12.2019.
Odustani
Hybridi postoje jer normalne drzave po svijetu daju novce ljudima da kupe te aute pa su onda jeftiniji nego ovi obicni
Ma
Mansell
31.12.2019.
Odustani
Samo nenormalne države mogu davati poticaje na takve gluposti, ali na žalost takvih država je sve više. Ponavljam, hybrid je jedna velika prevara, ali takav je
trend na žalost. Ali trend je i takav da su u EU zabranjeni usisavači snage 2000W, ali nisu klima uređaji koji troše puno puno više...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .