Eto, to se i pretpostavljalo da je doživio moždani ili srčani udar. Da nije bilo toga, niti nesreće ne bi bilo. Sreća je u ovoj nesreći da nije kamion usput na nogostupu pobrao još nekoliko ljudi. Zaista bi trebalo zabraniti prometovanje teškim kamionima po naseljenim mjestima. Imaju alternativne pravce, ma koliko se "gazde" bunili zbog toga. Ljudski životi su ipak važniji nego njihova dobit.
Hiroo_Onoda
09.12.2019.
Odustani
Naravno da su životi važnji od dobiti, ali kamioni moraju kad tad ući u grad i doći na određenu adresu pa tu nema alternativnih pravaca. Napokon ljude može pobi
ti i običan osobnjak. Problem je dakle u izrabljivanju. Jedan moj davni znanac je svojedobno poslao molbu u "Tisak" gdje se tražio vozač za dostavu van Zagreba. Kako je dečko volio voziti pozvan je na razgovor. . . . I? Kako je prošlo? . . . Odbio sam - kaže mi on. Kad su mi rastumačili što i kako bi trebao raditi i kad sam pobrojio kilometre koje bih trebao napraviti u noćnoj vožnji ispalo je nekih 750 do 800 km plus naravno i rad sa robom. To bi me ubrzo ubilo. Ako je netko upućen u dostavu novina i svih ostalih drangulija na kiosku zna o čemu pišem.
Prikaži još ↓
Lun@777
09.12.2019.
Odustani
Da, slažem se, poslodavci izrabljuju vozače. Još je gore onima koji voze autobuse. Naime kad idete u organizirane izlete nekih udruga, pa vozite cijele dane, do
đete navečer kući i odmah krenete sa drugom grupom dalje. Znali su nam se žaliti vozači kako poslodavci uopće ne razmišljaju da su ovi ljudi premoreni, da bez odmora voze drugi autobus, a u autobusu po 50 ljudi, ljudskih života koji se stavljaju na kocku neispavanih vozača. Na žalost, ljudi rade pod svakakvim uvjetima, ali nije isto biti odgovoran za papir ili neke predmete, ili pak ljudske živote.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .