Ako je njima tesko pogledat ulje u motoru,a to je posao vozača, onda im treba dati otkaz.Mehaničar u garaži može ulje pregledat na redovnim pregledima,ali vodu i ulje svakodnevno, odnosno po potrebi pregledava vozač.To je suludo,oni bi vozili bez ulja a firma neka im plaća štetu.Kako mi možemo napredovat kad masa pojedinaca u našem narodu ima takav ohol i iracionalan pristup prema poslu, imovini, putnicima korisnicima usluge itd.
klošar1990
04.6.2018.
Odustani
Zbog čega je vozač dužan pregledavati ulje i vodu?
Zašto onda firme plaćaju mehaničare i ostale ljude koji na redovnoj bazi moraju pregledati vozilo u spremištu
na takozvanom dnevnom pregledu?
Iz spremišta vozač podiže bus koji je netko trebao pregledati prije predaje!
To kaj drugi nisu obavili svoj posao je potpuno druga priča!
Prikaži još ↓
Ja
Jackal1
04.6.2018.
Odustani
Pa zato je dužan jer je autobus stroj,troši se haba se, dizel motori troše ulje po tvorničkim postavkama, uz to nije isto da li vozi po ravnom,uz brdo, da li je
temperatura u minusu ili +40,a ulje kao i voda isparava.Vozač je dužan prije nego pokrene vozilo napraviti pregled vozila.Onda najbolje da se u svakom busu vozi dežurni mehaničar,jer ako pukne možda i guma,pa nije vozač mehaničar.Autobus je stroj,vozač radnik na tom stroju.Kako onaj radnik u pilani stavi novu pilu na banzak tako i vozač dolije ulje.To su osnove održavanja stroja sa kojim radiš.Onda neka svoj auto voze bez ulja jer eto šta bi oni gledali ulje,to je suludo.Zna se kad ide vozilo u servis, prema servisnim intervalima,sve između spada u održavanje koje je u domeni vozača,osobnog vozila,teretnog,nebitno.
Prikaži još ↓
klošar1990
04.6.2018.
Odustani
Znači po tebi vozač koji preuzme vozilo u 3-4 ujutro mora prvo pregledati ulje i vodu?
Firma je tebi dala stroj za koji garantira da je ispravan,jer za to posto
je ljudi koji bi se trebali brinuti o tome!
Zato postoji dnevni pregled na kojem vi mehaničar trebao pregledati autobus vizualno i napraviti sitne zahtjeve koje može, a zatim slijedi čišćenje vozila i priprema za drugi dan!
Ukoliko se primjete veći problemi, vozilo se zbog sigurnosti miče iz uporabe!
To kaj mehaničar ne obavi ili obavi jako loše svoj posao je druga priča!
Prikaži još ↓
Ja
Jackal1
05.6.2018.
Odustani
Nema dnevnog pregleda mehaničara, gdje si ti to vidio ? Autobusi se pregledavaju i čiste na dnevnoj bazi po pitanju čistoće, a ako ima potrebe za pregledom meha
ničara to je vozač dužan prijavit.Vozač je dužn izvršit osnovnu kontrolu ispravnosti.To je po zakonu tako, da se desei neka nesreća isto bi odgovarao kazneno jer nije postupio po propisu.Ti iso mozes kao vozac osobnog automobila imati registriran auto,ali ako si ignorirao neke nepravilnosti i prouzrocio nesrecu,nije kriv ovaj sta te pustio na tehnickom.Vozac je taj koji odgovara za situaciju, i ako treba salje vozilo na popravak.Zamisli napr ,karikiram,da ti vozis svoj auto, imas mehanicara koji ti ga u redovnim intervalima odrzava, da li je on odgovoran i da li on zna sve situacije koje se ne nadano dese ,naravno da nije.Dakle vozac je taj koji odredjuje ,pazi na vozilo i sigurnost, a mehanicar postupa samo kad se pokazu nedostaci ili dodje vremenski interval izmjene filtera,ulja, remenica itd.
Prikaži još ↓
klošar1990
05.6.2018.
Odustani
Nema ga,zato kaj ga ljudi ne obavljaju!Iz iskustva znam da pojedini nemaju niti mjesečni pregled,iako bi ga trebali obavljati!
Vozač,ukoliko uoči ne pravilnosti
ih prijavljuje,ali nije na njemu da pregledava i obavlja posao drugih ljudi!
Nitko ne govori da bi mehaničar na dnevnom pregledu trebao provjeravati ispravnost kočnica,ovjesa i slično,već one osnovne stvari tipa razine tekućine,ispravnost farova (masu autobusa viđam da se voze bez jednog svjetla) i slični manji zahvati.
Orijentirati ću se samo na tvoj dio sa tehničkim i prometnom.Policija bi trebala iskoristiti mogućnost slanja na izvanredni tehnički pregled i ukoliko se pokažu da je vozilo "namjerno" pušteno na tehničkom kazniti i jednog i drugog!
Mi smo banana država i tu je masa pravila koja postoje,ali ih se nitko ne pridržava jer znaju da neće dobiti otkaz!
Prikaži još ↓
klošar1990
05.6.2018.
Odustani
Ukoliko nisi primjetio i u tekstu piše da je nazvala dežurnog mehaničara i on joj je napomenuo da nastavi vožnju danje!
Ja
Jackal1
05.6.2018.
Odustani
Joj daj me najme, šta bi joj trebao rec, pa nije to njegova briga.Kakvo je to glupo pitanje,tko joj je dao vozačku, šta da joj kaže nego vozi kumo do benzinske
po ulje možda stigneš
Prikaži još ↓
klošar1990
05.6.2018.
Odustani
Dajem ruku u vatru da otprilike 90 % žena i negdje 65-70 % muškaraca ne zna kaj im znače večina lampica u autu!
O tome da ih pitaš gdje se toči pojedina tekućin
a (osim goriva i tekućine za stakla),te kolika mora biti razina da će te blijedo gledati!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .