Volkswagenova marka zove se Jetta i trenutno nudi tri modela. Nakon uspješnog početka prodaje u Kini sve su jače glasine da bi Jetta mogla stići i u Europu kao odgovor na sve uspješniju Daciu
Volkswagenova jeftina marka je hit, a možda dolazi i u Europu
Od rujna prošle godine Volkswagen u Kini prodaje jeftine automobile svoje nove marke Jetta. A zbog korona krize prodaja im nije pala, već narasla. Naime, mlađi ljudi iz srednje klase su potaknuti strahom od korone i javnog prijevoza počeli sve više kupovati automobile, a upravo cjenovna klasa kojoj pripada Jetta im je najatraktivnija.
Volkswagen Jetta je limuzinski model koji se temelji na Golfu koji se nekada uspješno prodavao i u Europi, a danas se još nudi samo u SAD-u. U Kini je Jetta još uvijek pojam za automobil, a nekada je bila i najprodavaniji Volkswagenov model na tom tržištu. Stoga je VW njenu popularnost iskoristio da po njoj nazove čitavu novu marku.
Jetta nudi tri različita modela, limuzinu VA3 te SUV-ove VS5 i VS7. Automobili su prilično atraktivni, a ono što upada u oči je logo koji izdaleka nalikuje na onaj Dacijin. Unutrašnjost je puna prepoznatljivih elemenata iz Volkswagen koncerna, no oprema i kvaliteta materijala su ispod razine Volkswagenovih automobila. U travnju je unatoč korona krizi prodano 13.500 Jetta, a od početka prodaje prošle godine ukupno 81.000 novih jeftinih "Volkswagena" te Jetta trenutno drži 1 posto kineskog tržišta.
Modeli Jette stoje preračunato od oko 96.000 kuna. Najprodavaniji su SUV-ovi koji su zapravo nastali na osnovi Seatovih modela Ateca i Tarraco, koriste se poznati VW-ovi 1,4 TSI motori, DSG mjenjači... Zbog uspjeha Jette krenule su glasine o tome da će nova Volkswagenova marka uskoro stići i u Europu, no to je trenutno vrlo neizvjesno
Modeli s tehnikom i motorima prilagođenima strožim europskim ekološkim i sigurnosnim standardima sigurno bi bili skuplji nego ovi u Kini. Također skeptici tvrde da Jetta neće nikad doći u Europu jer bi dolaskom ove marke Volkswagen izgubio dio kupaca ali i dio svog ugleda kao marke čiji su automobili na granici s premium klasom. S druge strane Volkswagenu bi svakako dobro došla marka koja će prodavati jeftine automobile, pogotovo sada kad se očekuje velika gospodarska kriza i pad kupovne moći.