U Hrvatsku je stigla nova izvedba Volkswagen Passata, a njemačka marka je tu priliku iskoristila i za prezentaciju novog loga i filozofije najprodavanije europske auto marke
Volkswagen predstavio novi logo marke i obnovljeni Passat
U Zaprešiću pokraj Zagreba je predstavljen novi “mlađi”, digitalniji i moderniji identitet Volkswagena. Njemačka marka je nakon skandala koji joj je narušio imidž krenula u transformaciju koja je posljednjih mjeseci uvelike uzela maha. Predstavljen je električni ID.3, najavljeni su još deseci električnih modela, novi logo tvrtke, a prije nekoliko dana stigao je novi, potpuno digitalizirani Golf.
I dok ćemo na ID.3 i novi Golf morati pričekati još neko vrijeme, novi vizualni identitet Volkswagen u Hrvatsku uvodi u prvim danima studenog. Logo Volkswagena mnogo je jednostavniji nego do sada, a to važi i na sve druge vizuale tvrtke koji će se koristiti u auto salonima, brošurama, oglasima...
Obnovljeni Passat prvi je auto s novim logom na hrvatskom tržištu. Najprodavaniji europski automobil srednje klase proizveden je u više od 30 milijuna primjeraka. Pri redizajnu izgled nije previše “diran“, a mnogo više pažnje konstruktori su posvetili tehnologiji. Passat je tako dobio nove motore, a najvažniji za hrvatsko tržište je novi 2.0 TDI Evo koji troši manje goriva i ispušta mnogo manje štetnih plinova. Njegova snaga je 150 KS.
Obnovljena je i plug-in hibridna verzija GTE koja sada razvija 218 KS i ima električni doseg 56 kilometara. Modifikacijama ovjesa osjetno su smanjene vibracije, poboljšana su i sjedala, a nudi se i adaptivni ovjes. Novost su i LED Matrix svjetla, novi digitalni instrumenti, infotainment sustav... Osnovni model stoji od 217.223 kune.