Toyote su uglavnom ruzne ali pouzdane i funkcionalne a i poprilicno nepoderive. Da im netko slozi malo bolji dizajn interijera i eksterijera bila bi neuhvatljiva za ostale.
pr
pravednick
09.6.2016.
Odustani
pa onda imas lexus😊
freedom4all
09.6.2016.
Odustani
Jbga..to ti je kao i kod bijele tehnike..ne kupuje se Miele radi dizajna...
zo
zorka101
09.6.2016.
Odustani
dalo bi se o toyoti razgovarati i pouzdanosti,imaju i oni gafova al sta je sve ide u reklamaciju al namjenjali su se motora na avensis verso
freedom4all
09.6.2016.
Odustani
Naravno da imaju,ali tko nema?..stvar je u postocima..
Dk
Deaktivirani korisnik
10.6.2016.
Odustani
toyota mazda honda uvjek prije nego bilo koji njemački polu proizvod, jednom sam se opeko kad sam ženi kupio golfa četvorku benzinca, check engine je više svije
tlila nego manje, od tada više nikad vw pa ni pod razno
Prikaži još ↓
Ma
MateoHorvatinski
10.6.2016.
Odustani
Mahh sad svi glume ekonomiste,a ne znaju 2+2... Broj prodanih automobila inače nema nikakve veze sa vrijednošću brenda... Naravno da Mercedes ne može biti prvi
jer svakodnevno ulaže u nove tehnologije,tvornice,nedavno potrošili 3 miljarde eura za nove dizelske motore! Isto o tako i VW pao najniže moguće... njega bacila ova kriza u Americi sa dizel motorima 20 miljardi, 15 miljardi ulažu u novu tvornicu, potrošili i 2 miljarde za proširenje postojećih pogona u Americi! Nadalje dovoljno je vidjeti kako se razbacuju novcima kad je u pitanju razvoj automobila! Za Phaeton potrošili preko 1 miljardu eura, napravili posebnu tvornicu za njega koja ništa ne zagađuje,nema ni dimnjak,ta ista tvornica stajala ih je preko 5 miljardi eura... Ali zato imaju najčišće tvornice!
Pojedite si vlastite majke od ljubomore!
Prikaži još ↓
freedom4all
10.6.2016.
Odustani
@Mateo...http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/64280/most-reliable-cars-2016 ... any comment on this?daj mi reci koliko vidiš u prvih 10 vozila n
jemačke proizvodnje?
Prikaži još ↓
freedom4all
10.6.2016.
Odustani
http://www.gizmag.com/the-100-most-reliable-cars-of-the-last-decade-in-order/5657/ ...molim za broj mjesta na kojem se nalazi uzdanica njemačke auto-industrije
u prošlom desetljeću?
Prikaži još ↓
zo
zorka101
10.6.2016.
Odustani
freedom uz dužno poštovanje ponosan sam vlasnik VW i vozim ih već 20 godina od toga dobiju od mene ulje i filter i nikad ništa,neštedim ih i exploatiram maximal
no,svi do jednog kod mene su prešli 200T km a zamjenu remena na 80T km pumpe i rolica nesmatram kvarom.
Eto to je moje iskustvo sa tom markom.
Sva vozila su kupljena rabljena te neznam tko i što je sa njima radio prije mene al znam šta su kod mene prolazila.
Dnevno 100km gradske voznje najmanje.
Doduše sve je to low end klasa sa ne pretjerano elektronike jbga mali buđet al šta se mehanike tiče ja nikad nisam sa time imao problema.
Prikaži još ↓
freedom4all
10.6.2016.
Odustani
@zorka..nisam rekao da ja ne vozim nešto iz koncerna VW ..ali,statistika je zayebana stvar...ni ja ne smatram promjenu distribucije na 90tkm kvarom (na stranu š
to je skupo da duša boli) ali...smatram kvarom kad ti sa 100tkm riknu sve 4 bobine npr...smatram katastrofom kad se na 20tkm mijenjaju krajnici i kugle ovjesa,kad se selen blokovi raspadaju na 45tkm itd. itd....u prosjeku nisam nezadovoljan samo uviđam da ima bolje i da nije sve baš kako se prikazuje..od njemačke pouzdanosti ostade tek sjećanje,danas svatko zna napraviti dobar auto...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .