Obavijesti

Tech

Komentari 18

Volkswagen Cross Polo vozi i po makadamu, pravi je šminker

Volkswagen Cross Polo vozi i po makadamu, pravi je šminker
22

CrossPolo je vizualno najatraktivnija izvedba popularnog Volkswagenova modela. Dolazi sa 1,6 litrenim turbodizelašem koji troši štedljivih pet litara u prosjeku

Iako zamišljen kao svojevrsna „terenska“ inačica popularnog Volkswagenovog modela, CrossPolo je prije svega šminker. Izgled je bez sumnje najjači adut ovog automobila, a da je CrossPolo namijenjen asfaltu, a ne blatu dokazuju i 17-inčni serijski alu naplatci s niskoprofilnim gumama. Cross izvedba Pola ima 15 mm veće rastojanje od tla, no više težište nije nimalo utjecalo na i inače vrlo dobre vozne karakteristike.

CrossPolo tako iznenađuje odličnim držanjem ceste čak i pri bržoj vožnji za što je zaslužan tvrđe podešen ovjes. S druge strane, to ga čini neudobnim - u CrossPolu se osjeti svaki prelazak i preko najmanje neravnine. Stoji 144.000 kuna.

Bučan, ali i vrlo štedljiv

Naglašeno bučan rad 1.6 litrenog turbodizelaša lako je zanemariti pri pogledu na potrošnju. Prosječnih 5,1 l/100 kilometara zaista je skromno čak i za ovu klasu automobila. Unatoč primjetnoj turborupi ispod 1500 o/min motor se dobro nosi s masom Pola pa su međuubrzanja vrlo dobra.

Volkswagen CrossPolo 1.6 TDI 

masa: 1221 kg
dimenzije: 398x169x148cm
obujam:  1598 ccm
snaga:  66 kW/90 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,5 s
najveća brzina: 176 km/h
potrošnja:  4,3 l /100 km
cijena: 156.000 kn (testni model)  144.000 kn (bez doplata)
konkurencija: Fiat Panda Cross, Ford Fusion, Peugeot 207 Outdoor

PLUS: vozne karakteristike, potrošnja, sportska sjedala, prostranost, praktičnost, opremljenost, kvaliteta izrade
MINUS: visoka cijena, bučan motor, neudoban ovjes, monotono oblikovana unutrašnjost, malena vanjska ogledala

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 18
ANKETA Amerikancima na jedan dan zabranili TikTok: Treba li i Hrvatska ukinuti tu aplikaciju?
ZABRANITI ILI NE?

ANKETA Amerikancima na jedan dan zabranili TikTok: Treba li i Hrvatska ukinuti tu aplikaciju?

Vlasti u SAD-u ukinule su aplikaciju zbog straha da kineska tvrtka koja je vlasnik TikToka prikuplja podatke o korisnicima, ali je aplikacija na kraju vraćena. Treba li Hrvatska razmišljati o zabrani?
HDU: Hrvatska je drugo najbrže rastuće tržište streaminga
SVE VIŠE PRETPLATNIKA

HDU: Hrvatska je drugo najbrže rastuće tržište streaminga

Hrvatska je drugo najuspješnije glazbeno tržište na svijetu po usponu premium streaminga, stoji u godišnjem izvještaju Luminate 2024 Year-End Music Report, a prenosi Hrvatska diskografska udruga (HDU)
Prosječna starost vozila u RH 14,6 godina, isto kao i 2023.
STATISTIKA

Prosječna starost vozila u RH 14,6 godina, isto kao i 2023.

Prosječna starost osobnih automobila bila je 13,9 godina dok ukupna starost vozila iznosi 14,6 godina, što nakon dugo vremena prvi put predstavlja stagnaciju prosječne starosti u vozila u Hrvatskoj