Svaka litij ionska baterija se moze zapaliti neovisno jel su je proizveli Kinezi, Ameri, Japanci ili Rimac, nazalost to je tako s tim tipom baterija i dok se ne nadje neko drugo rjesenje, bit ce na cestama jos puno zapaljenih elektricnih auta raznih proizvodjaca kao i mobitela i svega sto koristi taj tip baterija! Pogledajte koliko se samo Tesli zapalilo dok su auti bili ugaseni i prakirani po garazama, ovdje se ipak radi o teskoj nesreci! Lik je u zavoj od 90 stupnjeva uso ko da je Stig, a ne amater koji razbije svaki drugi auto zadnje vrijeme!
Mislilac
11.6.2017.
Odustani
Rimac nikad nije proizvodio nikakve baterije.
Bo
Boogey
11.6.2017.
Odustani
ne ti si
Mislilac
11.6.2017.
Odustani
Kupuje baterije. Šta ti nije jasno?
Bo
Boogey
11.6.2017.
Odustani
rimac sam radi na razvoju baterija i proizvodnji,proizvodi ih i za koenigsegg
Te
TechExpert
11.6.2017.
Odustani
Moj frend radi kod Rimca i da, sami sklapaju svoje baterije, pa nije to znanstvena fanstastika...
Mislilac
12.6.2017.
Odustani
To je nešto novo. Vidim da su u 11 mj. prošle godine odlučili da će proizvoditi baterije. https://electrek.co/2016/11/04/rimac-to-mass-produce-batteries-electri
c-motors-for-oems/
Prikaži još ↓
Te
TechExpert
12.6.2017.
Odustani
ajde procitaj tekst opet, naravno prevedi si ga prvo sa google translate, pa ga pokusaj procitat, pa ga onda opet dobro procitaj i tek onda mi probaj objasniti
kakve veze ima investicija u masovniji razvoj baterija od pocetka njihove proizvodnje tih baterija
Prikaži još ↓
Mislilac
12.6.2017.
Odustani
Također, nije cijela baterija njihova. Piše da su do ta na baterijskom modulu uvozne ćelije od američke tvrtke A123 systems.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .